خودرو

دبی و تفریحاتی که شما را به اوج هیجان می رساند

آدرنالین خود را در دبی بالا ببریددوبی همواره جالب و مجذوب کننده است. از جزیره بزرگ و زیبای نخل که حتی از فضا هم قابل مشاهده است، تا برج خلیفه که بلندترین ساختمان دنیاست. چه به قصد گذراندن تعطیلات به دوبی سفر کنید و یا مدت کوتاهی را در اینجا بگذرانید، چیزهای...

12 اردیبهشت 1401

نسخه شفابخش طب سنتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن

کارشناس و مدرس طب سنتی و گیاهان دارویی در سازمان فنی و حرفه ای گفت: گیاهانی مانند سیر، زردچوبه، میوه نسترن، زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه و قرمز، بعلاوه میوه هایی مانند سیب، لیمو شیرین و لیمو ترش باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.

1 اردیبهشت 1401

لزوم توسعه روابط تجاری ایران و ترکیه با برطرف موانع دوسویه

رئیس اتاق تبریز با اشاره به وجود ظرفیت های زیاد دو کشور ایران و ترکیه اضافه کرد: موانعی در کشور ترکیه برای تجار ایرانی و بعلاوه موانعی در ایران برای تجار ترک وجود دارد که باید با برگزاری جلسات کارشناسی درصدد حل این مسائل باشیم.

27 فروردین 1401

نمی توانید چشمتان را از روی این جزیره ها بردارید!

برترین جزیره های آسیاقبل از اینکه آغاز به خواندن این نوشتار خبرنگاران کنید باید بدانید که در این جهان 2 دسته آدم هست: افرادی که عاشق خطر کردن و وقت گذرانی در تفریحات پر هیجان هستند و سعی می نمایند تا تعطیلاتشان را با کارهایی مثل دوچرخه سواری، کوهنوردی،...

7 اسفند 1400

ماکو میزبان رقابت های سنگ نوردی و آفرود قهرمانی کشور

سومین جشنواره سنگ نوردی و دومین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

4 اسفند 1400

تاب بازی کودک در زیر کامیون!

کودک با سوار شدن روی لبه اتاق کامیون صحنه ای خطرناک را رقم زد.

27 بهمن 1400

بازگشت پادشاه جاده با یک موتور 900 اسب بخاری

پس از انتشار گزارش های متعدد سرانجام روز چهاشنبه 15 دسامبر (24 آذر ماه) شرکت خودروسازی لوکس Shelby American در بیانه ای رسمی اعلام کرده که جدیدترین خودروی فورد موستانگ شلبی را با نام GT500KR روانه بازار خواهد کرد که بازگشت دوباره این خودروی ملقب به پادشاه جاده محسوب...

9 بهمن 1400

با سفر به این 6 شهر، همه دنیا را دیده اید!

در میان همه شهرهای بزرگ و مشهور دنیا، بعضی شهرها گویی چکیده ای از همه فرهنگ ها، تاریخ و زیبایی ها را در خود گردآورده اند. پس اگر شما بتوانید این شهرها را ببینید، تقریبا تصویری از کل دنیا را به دست آورده اید.

1 بهمن 1400

10 تا از جالب ترین خیابان های جهان!

در بسیاری از کشور ها خیابان ها به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده اند و گردشگران زیادی به تماشا آن ها سفر می نمایند. در این مطلب با بعضی از این خیابانها و جاده ها آشنا می شوید.

27 دی 1400

نحوه محاسبه درصد با ساده ترین روش ها در سه سوت!

در دنیای ریاضیات، یکی از محاسبات پر کاربردی که وجود دارد، درصد (Percent) است که با علامت % نشان داده می گردد. شما موقع حرف زدن ممکن است بارها از واژه درصد استفاده نموده باشید؛ برای مثال بگویید فلانی صد در صد در کنکور قبول می گردد! یعنی این که شما هیچ احتمالی...

17 دی 1400

قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو 1 آذر 1400

خبرنگاران- قیمت خودرو های داخلی امروز دوشنبه اول آذر در بازار آزاد ارزان شده است. به طوری که پژو پارس با کاهش هفت میلیون تومانی 285 میلیون تومان قیمت خورده است.

12 دی 1400

مهاجرت 50 میلیون خرچنگ قرمز؛ پدیده ای مسحور کننده و باورنکردنی!

با مشاهده میلیون ها خرچنگ قرمز که در حال مهاجرت به اقیانوس برای فراوری مثل در جزیره زیبای کریسمس استرالیا هستند، گردشگران حیرت زده شده اند.

7 دی 1400

مواد غذایی که انرژی را چند برابر میکند

بسیاری از ما برای به دست آوردن انرژی در طول روز مواد غذایی مانند کافئین، شکر، و دیگر گزینه های ناسالم را انتخاب می کنیم، که اگرچه به طور کاذب و به سرعت سطح انرژی را افزایش می دهند اما به همان سرعت، منجر به تخلیه انرژی نیز می شوند.

22 آبان 1400

قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو 26 مهر 1400

خبرنگاران- قیمت خودرو امروز دوشنبه بیست ششم مهرماه افزایش پیدا کرد. به طوری که پژو 206 تیپ دو و ساینا دنده ای نسبت به خرید فروش های روز قبل دو میلیون تومان گران شدند و به ترتیب 247 و 160 میلیون تومان فروخته می شوند.

17 آبان 1400

تصادف زنجیره ای در جاده مشهد اردهال 2 کشته و 9 مجروح برجا گذاشت

خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان گفت: تصادف زنجیره ای چهار خودرو سواری در محور مشهد اردهال به کاشان، منجر به فوت دو نفر و مجروحیت 9 نفر شد.

2 آبان 1400

وقوع حریق گسترده در قطب صنعتی شهرکرد

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از وقوع آتش سوزی در قطب صنعتی شهرکرد اطلاع داد و گفت: اطفای حریق هم چنان ادامه دارد.

13 مهر 1400

شروع دوباره حمل و نقل با ناوگان عمومی به شرایط کرونایی در آبادان بستگی دارد

بابایی گفت: در صورتی که شرایط کرونایی در آبادان پرخطر نباشد،با دریافت مجوزی از سوی ستاد مبارزه با کرونا فعالیت ناوگان های عمومی برای جا به جایی شهروندان را از سر خواهیم گرفت.

4 شهریور 1400

چرخ خودرو که می تواند تغییر فرم دهد!

پژوهشگران یک چرخ خودرو با قابلیت تغییر فرم طراحی کرده اند. ایده این طرح از هنر کاردستی کاغذ و تا می آید

26 مرداد 1400

کاهش 99 درصدی عوامل بیماری زا از محیط با فیلتر نانویی کولرهای آبی

محققان یکی از شرکت های فناور نانو فیلتر هوای آنتی باکتریال ویژه کولر های آبی را تولید کردند که کاربرد آن موجب حذف 99 درصد عوامل بیماری زا و حساسیت زا خواهد شد.

18 مرداد 1400

شایعه جنجالی؛ ماشین سازی با پرسپولیس تبانی نموده بود؟

خبرنگاران: رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر فردا، یکشنبه، برگزار می گردد و در حساس ترین بازی تیم های پرسپولیس و تراکتور به مصاف هم می فرایند. با این حال، در فضای مجازی نه صحبت از بازی با تراکتور، بلکه اتفاقات ملاقات با ماشین سازی، دیگر تیم تبریزی است...

15 مرداد 1400
تعداد: (78)