نمی توانید چشمتان را از روی این جزیره ها بردارید!

به گزارش وبلاگ فوتوسل، برترین جزیره های آسیا

قبل از اینکه آغاز به خواندن این نوشتار خبرنگاران کنید باید بدانید که در این جهان 2 دسته آدم هست: افرادی که عاشق خطر کردن و وقت گذرانی در تفریحات پر هیجان هستند و سعی می نمایند تا تعطیلاتشان را با کارهایی مثل دوچرخه سواری، کوهنوردی، زیپ لاین و… پر نمایند و دسته دوم هم همان افراد رویایی هستند! افرادی که بیشتر ترجیح می دهند تا اگر فرصتی به دست آوردند به سمت سواحل زیبا بروند و از دریا و ساحل لذت ببرند. می خواهیم به شما برترین جزیره های آسیا را معرفی کیم، آن هم جزیره هایی که به مقدار ای زیبا هستند که نمی توانید چشمتان را از روی آن ها بردارید:

نمی توانید چشمتان را از روی این جزیره ها بردارید!

جزایر کاریمونجاوا در جاوا، اندونزی (Karimunjawa)

جزایر کاریمونجاوا گروهی از27 جزیره در ساحل مرکزی جاوا در اندونزی هستند. سواحل سفید پودری و آب های فیروزه ای رنگ و شفاف از این جا، یکی از برترین جزیره های آسیا و بهشتی کوچک در روی زمین ساخته است. برترین چیزی که در خصوص این جزیره وجود دارد این است که این جزیره هنوز به مقدار جزیره بالی آنقدر شلوغ و مملو از جمعیت گردشگر نشده است. علاوه بر این، سفر به این جزیره برای امتحان کردن غواصی آن کاملا ارزشش را دارد چرا که تعدادی از بکرترین و دست نخورده ترین صخره های مرجانی دنیا در این قسمت قرار دارند.

جزیره آمان پولو پالاوان، فیلیپین (Amanpulo)

اگر چه تمام منطقه جزیره پالاوان واقعا دلفریب است اما بخش آمان پولوی آن در بالای همه قرار گرفته است. در این بخش می توانید به 5 کیلومتر ساحل شنی سفید و صاف و آب های آبی خارج از حد تصور دسترسی داشته باشید. تا به حال ستاره ها و بازیگران مشهور زیادی از این جزیره تماشا نموده اند و آن را از برترین جزیر های آسیا دانسته اند.

پارک ملی کومودو، اندونزی (Komodo National Park)

از آن جایی که اندونری بزرگ ترین مجمع الجزایر دنیا را تشکیل می دهد، هیچ کمبودی به لحاظ جزیره های متنوع ندارد. جزیره های کومودو، پادار و رینکا از جزیره هایی هستند که در پارک ملی کومودو قرار دارند و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می کشانند. پس بهتر است برای تماشا این جزیره های خیره کننده وقت کافی بگذارید.، عکس های فوق العاده ای را می توانید در این منطقه ها ببینید.

جزیره بوراکای، فیلیپین (Boracay)

چندین سال است که جزیره بوراکای در فهرست برترین جزیره های آسیا قرار گرفته است و اگر خوب نگاه کنیم می بینیم که کاملا طبیعی است. اگر چه این جزیره سیر خیلی کندی را برای تبدل شدن به یک منطقه گردشگری- گردشگری طی نموده است اما ساحل بی نهایت زیبایی از جمله ساحل پوکا در آن وجود دارد که مانند مرواریدی می درخشد. غروب خورشید در این جزیره بی نهایت تماشای است و در صورت سفر به فیلیپین، یکی از بایدهای تماشای آن است.

جزایر مالدیو (Maldives)

جزایر زیبای مالدیو را اگر از نزدیک ندیده باشید حتما نام آن را تا حالا شنیده اید حتی اگر آدم اهل سفری نباشید. این جزایر بهشتی را شاید بتوان زیباترین نقطه کره زمین دانست که بیشتر از 1192 تا جزیره از آن در اقیانوس هند گسترده شده است. مالدیو واقعا از آن دست جاهایی است که انگار از یک کتاب قصه به بیرون پریده است، جایی رویایی که بیشتر شبهی افسانه است تا واقعیت و بدون اغراق می توان گفت که نه از برترین جزیره های آسیا بلکه برترین جزیره آسیا است. در این جزیره ویلاهای چوبی زیبایی در روی آب ساخته شده است که اقامت در آن ها رویا را به واقعیت تبدیل می نماید.

می توانید روزها، ماه ها و سال ها در این جزایر بمانید و هر روزتان یک روز رویایی باشد، علاوه بر این، فهرست فعالیت ها و کارهایی که در این جزایر می توانید انجام دهید هم شگفت زده تان می نماید. کایاک سواری، موج سواری وغواصی از آن کارهاییست که می توانید انجام دهید. البته اصلا قصدمان این نبود که از بین جزیره هایی که در قاره پهناور آسیا وجود دارند، برترین آن ها را انتخاب کنیم بلکه می خواستیم تاپ ترین شان را به شما معرفی کنیم. با این حال از این واقعیت نمی توان گذشت که مالدیو چه شاهکار خلقتی است! بنابراین پیشنهاد می کنیم به مالدیو سفر کنید قبل از اینکه غرق گردد!

کوه لیپه، تایلند (Koh Lipe)

در حالی که کشور تایلند جزایر بی نظیر زیادی را در خود جا داده است، در این فهرست قصد داریم کوه لیپه را به شما معرفی کنیم. کوه لیپه که از آن به عنوان مالدیو تایلند هم یاد می گردد، بی هیچ بحثی، جایی فوق العاده برای یک تعطیلات به یاد ماندنی و وقت گذرانی و خیره شدن به آبی بیکران دریاست… علاوعه بر این یکی از خوبی هایی که کوه لیپه دارد این است که به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است و برای مثال با 25 دلار می توان برای 2 نفر غذا و حتی محل اقامت تهیه کرد! اگر هنر لم دادن دارید، به عبارتی یعنی عاشق این هستید که در یک جای خوش آب و هوا و خوش چشم انداز باشید و هیچ کاری نکنید اما لذت ببرید، کوه لیپه برای شماست.

جزیره هاولوک، هند (Havelock Island)

معمولا همه ما اینطوریم که وقتی صحبت از هند می شد خیلی ذهنمان طرف سواحل سفید ماسه ای نمی رود و بیشتر یاد مردم، لباس های رنگارنگ، بناهای تاریخی و غذاهای تندشان می افتیم. البته سریع صحبت کردنشان هم همینطور! البته جزیره هاولوک یک استثنا است چرا که در آن می توانید سواحلی با درختان نخل سبز و بلند قامت و روستایی تماشای پیدا کنید. علاوه بر این، جزیره هاولوک که در فهرست ما از برترین جزیره های آسیا قرار گرفته است، غذاهای دریایی خوشمزه و خانه های ییلاقی دوست داشتنی است و جایی عالی برای استراحت و ریلکس بودن است، کافی است در ساحل بنشینید و به آب های گرم استوایی خیره شوید، البته نه فقط خیره شدن، می توانید در این آب ها شنا هم کنید!

منبع: الی گشت

به "نمی توانید چشمتان را از روی این جزیره ها بردارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توانید چشمتان را از روی این جزیره ها بردارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید