کاهش 99 درصدی عوامل بیماری زا از محیط با فیلتر نانویی کولرهای آبی

به گزارش وبلاگ فوتوسل، محققان یکی از شرکت های فناور نانو فیلتر هوای آنتی باکتریال ویژه کولر های آبی را تولید کردند که کاربرد آن موجب حذف 99 درصد عوامل بیماری زا و حساسیت زا خواهد شد.

کاهش 99 درصدی عوامل بیماری زا از محیط با فیلتر نانویی کولرهای آبی

به گزارش گروه فناوری وبلاگ فوتوسل، مرتضی استاد احمد قرابی مدیر عامل شرکت ماشین هوشمند رایمند گفت: براساس نظرسنجی که این شرکت در سال گذشته ا ز مصرف کنندگان فیلتر های کولر نانویی انجام داده، مصرف کنندگان از این محصول رضایت داشته اند.

قرابی می گوید: سال گذشته فروش دو برابری نسبت به سال 98 را تجربه کردیم و پس از این حجم بالای فروش اقدام به تماس با برخی مصرف کنندگان کردیم تا نظر آن ها را درباره این فیلتر های نانویی جویا شویم که با سطح بالای رضایتمندی روبرو شدیم. البته پیشنهادات و نکات خوبی هم در این نظرسنجی به دست آمد که در بهبود طراحی و ساخت این فیلتر ها موثر بوده و امسال با رفع اشکالاتی که از طریق بازخورد مشتریان به دست آورده بودیم، محصول کامل تری را آماده و به بازار عرضه کرده ایم؛ بنابراین انتظار داریم که امسال هم بتوانیم نسبت به سال 99، رشد دو برابر فروش را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ماشین هوشمند رایمند می گوید: سال گذشته به عراق صادرات داشتیم و امسال هم درخواست هایی دریافت کرده ایم که امیدواریم بتوانیم بازار صادراتی خود را تقویت کنیم. هر چند در جهت صادرات با مشکلاتی روبرو هستیم.

به گفته مرتضی استاد احمد قرابی شرکت ماشین هوشمند رایمند از ظرفیت تولید بالایی برخوردار است به طوری که کاملا توان تامین نیاز داخل کشور را داشته و ظرفیت تولید این کشور جوابگوی نیاز صادراتی هم هست.

فیلتر آنتی باکتریال کولر آبی با نام تجاری نانوفیلتر سارونه (نفس) به دلیل وجود نانوذرات، عوامل بیماری زا را از بین می ببرند. در فیلتر های معمولی، با گیر افتادن ذرات داخل فیلتر، شرایط برای رشد قارچ و باکتری ها در داخل فیلتر فراهم شده در حالی که این فیلتر های نانو مانع از رشد عوامل بیماری زا می شود و تا 99 درصد باکتری، قارچ و عوامل آلرژی را از جریان هوا حذف می کند.

این فیلتر های آنتی باکتریال سه لایه بوده در حالی که فیلتر های رایج در بازار تک لایه هستند. از دیگر مزیت های این محصول قابل شست وشو بودن آن است. همچنین این محصول یک روکش هم دارد که روی کولر قرار می گیرد. این روکش به دلیل داشتن فوم، مانع از گرم شدن سقف کولر می شود. در فصل هایی که کولر خاموش است، معمولا عوامل حساسیت زا و مواد بیماری زا از طریق پوشال وارد محیط کانال کولر می شود. با شروع فصل گرما، استفاده از کولر موجب پخش شدن این مواد در فضای منزل می شود. اما این محصول، مانع از ورود موادحساسیت زا و پاتوژن ها به داخل کولر و کانال ها می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاهش 99 درصدی عوامل بیماری زا از محیط با فیلتر نانویی کولرهای آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 99 درصدی عوامل بیماری زا از محیط با فیلتر نانویی کولرهای آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید