اخبار سیاسی

حقوق کارگران در سال 1401 چقدر افزایش می یابد؟

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کمیسیون اجتماعی درخصوص افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده که مجلس عدد پیشنهادی دولت را افزایش داده است، گفت: ما حداقل 35درصد افزایش حقوق برای کارگران را در نظر داریم اما در کنار آن باید مشوق هایی برای کارفرمایان در نظر گرفته...

14 اردیبهشت 1401

لزوم توسعه روابط تجاری ایران و ترکیه با برطرف موانع دوسویه

رئیس اتاق تبریز با اشاره به وجود ظرفیت های زیاد دو کشور ایران و ترکیه اضافه کرد: موانعی در کشور ترکیه برای تجار ایرانی و بعلاوه موانعی در ایران برای تجار ترک وجود دارد که باید با برگزاری جلسات کارشناسی درصدد حل این مسائل باشیم.

27 فروردین 1401

کوشش ایران برای جهانی کردن کلیسای وانک در اصفهان

برای جهانی کردن کلیسای وانک در اصفهانکلیسای وانک، نامی آشنا برای اصفهان دوستان، کلیسایی که دیگر از جاذبه های معروف اصفهان شده و گردشگران زیادی در کنار بازدید از جاbبه های تاریخی اصفهان از آن هم تماشا می نمایند. ایران کوشش دارد تا این کلیسای ارزشمند را...

24 فروردین 1401

طرح جامع گلزار شهدای خرم آباد طراحی می گردد

خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت: طرح جامع گلزار شهدای خرم آباد طراحی می گردد.

9 اسفند 1400

وزیر بهداشت: از شیوع امیکرون به شدت نگران هستیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر نوع واکسنی که مورد احتیاج باشد وارد چرخه تزریق می گردد و هیچگونه محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

7 اسفند 1400

شروع عملیاتی شدن توافق همکاری های راهبردی و جامع 25 ساله با چین

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه بر اعلام آغاز عملیاتی شدن توافق همکاری های راهبردی و جامع 25 ساله با چین از سوی طرفین تاکید نمود.

29 بهمن 1400

مصطفوی: مسئله مالکیت استقلال و پرسپولیس حل شد، تا به امروز این 2 تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده اند

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای گفت: وزرای سابق ورزش و جوانان در مورد عرضه سهام تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس صادق نبودند.

26 بهمن 1400

شروع به کار شبکه ملی کارشناسان گردشگری خوراک در کشور

خبرگزاری خبرنگاران- مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: در راستای دستیابی به هدف توسعه گردشگری خوراک در کشور، کارشناسان تخصصی که از سوی 31 اداره کل استانی معرفی شده اند، به صورت هماهنگ و در قالب شبکه ای یکپارچه فعالیت خود را شروع...

23 بهمن 1400

تاکید وزیر کشور بر حکمرانی استان محور

تهران (پانا)- احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به ضرورت حکمرانی استان محور، یکپارچه و کلیت گرا گفت کشور، وزارتخانه محور اداره می گردد و به نظر می رسد این نوع مدیریت نتوانسته آنچنان که باید امکان استفاده صحیح از منابع و حل مسائل را فراهم کند.

16 بهمن 1400

هنوز ارز 4200 حذف نشده، قیمت قرص های مسکن 6 برابر شده است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قیمت بعضی قرص های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن افزایش 6 برابری قیمت پیدا کرده است. هنوز ارز 4 هزار و 200 تومانی حذف نشده این آسیب ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می شود.

11 بهمن 1400

ابطال موافقت نامه تأسیس 10 منطقه نمونه گردشگری در استان یزد

بر اساس آنالیز به عمل آمده به ویژه در نظر گرفتن پیشرفت فیزیکی منطقه ها نمونه گردشگری استان یزد، موافقت تأسیس 10 منطقه نمونه گردشگری یزد باطل و تنها مجوز چهار منطقه تایید شد.

6 بهمن 1400

افزایش 10 هزار میلیارد ریالی مالیات سیگار در 1401

در لایحه بودجه 1401، برای فروش و مصرف سیگار 23 هزار و 96 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته حدود 10 هزار میلیارد ریال رشد داشته است.

3 بهمن 1400

امانی: 2212 کامیون وارداتی دست دوم ترخیص شد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ترخیص 2212 دستگاه کامیون دست دوم وارداتی و شماره گذاری 938 دستگاه از آن ها اطلاع داد.

28 دی 1400

10 تا از جالب ترین خیابان های جهان!

در بسیاری از کشور ها خیابان ها به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده اند و گردشگران زیادی به تماشا آن ها سفر می نمایند. در این مطلب با بعضی از این خیابانها و جاده ها آشنا می شوید.

27 دی 1400

سه پیغام اولین بودجه رئیسی

اولین لایحه بودجه دولت رئیسی روی میز مجلس نهاده شد. بر اساس آمارها بودجه عمومی دولت در سال 1401 به رقم 1372 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به منابع بودجه عمومی امسال به مقدار 7 درصد رشد داشته است. این مقدار رشد از سال 1393 یعنی اولین سال تدوین بودجه دولت روحانی...

25 دی 1400

معرفی حمام علیقلی آقا در اصفهان

حمام علیقلی آقا در منطقه بیدآباد اصفهان از طریق علیقلی آقا از درباریان دو پادشاه صفوی در مجموعه ای که خود بانی آن بوده ساخته شده است.

19 دی 1400

لایحه بودجه 1401 بدون کسری بسته شد

به گزارش خبرنگاران، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست هم اندیشی لایحه بودجه 1401 با حضور وزیر کشور و استانداران اظهار کرد: بودجه سال بعد بر اساس منابع پایدار و بدون کسری بسته شده و مجلس هم از این سیاست دولت حمایت کرد.

16 دی 1400

دیدار دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با ولیعهد کویت

به گزارش خبرنگاران به نقل از الخلیج آنلاین، نایف الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس پس از سفر به قطر، این بار به کویت رفت و با مشعل الاحمد الجابر الصباح، ولیعهد کویت دیدار کرد.

13 دی 1400

صنعت غذای کشور نباید وابسته به خارج باشد

خبرنگاران/خراسان رضوی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی با بیان این که مهم ترین رسالت وزارت جهاد کشاورزی، ایجاد امنیت غذایی پایدار در کشور است، گفت: فراوری و تامین غذای کشور به منزله ایجاد قدرت و امنیت است، بنابراین نباید در حوزه صنعت غذا به خارج...

11 دی 1400

سیاست های غرب در خاورمیانه منجر به ایجاد بحران پناهجویان شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اردو پوینت، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه طی سخنانی ادعای یاری مسکو به سازماندهی بحرانی را که صدها مهاجر از خاورمیانه را در مرز بلاروس و لهستان گرفتار نموده است، رد کرد.

8 دی 1400
تعداد: (178)