اخبار مجلس

طرح جامع گلزار شهدای خرم آباد طراحی می گردد

خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت: طرح جامع گلزار شهدای خرم آباد طراحی می گردد.

9 اسفند 1400

هنوز ارز 4200 حذف نشده، قیمت قرص های مسکن 6 برابر شده است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قیمت بعضی قرص های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن افزایش 6 برابری قیمت پیدا کرده است. هنوز ارز 4 هزار و 200 تومانی حذف نشده این آسیب ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می شود.

11 بهمن 1400

ابطال موافقت نامه تأسیس 10 منطقه نمونه گردشگری در استان یزد

بر اساس آنالیز به عمل آمده به ویژه در نظر گرفتن پیشرفت فیزیکی منطقه ها نمونه گردشگری استان یزد، موافقت تأسیس 10 منطقه نمونه گردشگری یزد باطل و تنها مجوز چهار منطقه تایید شد.

6 بهمن 1400

افزایش 10 هزار میلیارد ریالی مالیات سیگار در 1401

در لایحه بودجه 1401، برای فروش و مصرف سیگار 23 هزار و 96 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته حدود 10 هزار میلیارد ریال رشد داشته است.

3 بهمن 1400

سه پیغام اولین بودجه رئیسی

اولین لایحه بودجه دولت رئیسی روی میز مجلس نهاده شد. بر اساس آمارها بودجه عمومی دولت در سال 1401 به رقم 1372 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به منابع بودجه عمومی امسال به مقدار 7 درصد رشد داشته است. این مقدار رشد از سال 1393 یعنی اولین سال تدوین بودجه دولت روحانی...

25 دی 1400

لایحه بودجه 1401 بدون کسری بسته شد

به گزارش خبرنگاران، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست هم اندیشی لایحه بودجه 1401 با حضور وزیر کشور و استانداران اظهار کرد: بودجه سال بعد بر اساس منابع پایدار و بدون کسری بسته شده و مجلس هم از این سیاست دولت حمایت کرد.

16 دی 1400

فعالیت مراکز اقامتی و پذیرایی استان یزد با یک سوم ظرفیت

رئیس جامعه هتلداران یزد گفت: مراکز اقامتی و پذیرایی تنها با یک سوم ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

25 آبان 1400

توسعه گردشگری عزم قاطع دولت و مجلس را می طلبد

خبرنگاران/مازندران عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم فعال کردن سامانه های گردشگری کشور با هدف توسعه اشتغال و رونق مالی تاکید نمود.

20 مرداد 1400

ایجاد شعبات استانی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در دستور کار قرار گرفت

در اولین جلسه هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مقرر شد اقدامات لازم احداث و ایجاد شعبات استانی در دستور کار صندوق قرار گیرد.

28 خرداد 1400

تعطیلی مراکز خرید و فروش خودرو و روزبازارها برای پیشگیری از کرونا

تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تعطیلی روزبازارها، مراکز همگانی خرید و فروش خودرو و مراکز تجاری زیر مجموعه شرکت ساماندهی به تبعیت از ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

11 اردیبهشت 1400

اتاق ایران ، لزوم بازنگری در سیاست گذاری بانک ها در تأمین اقتصادی فراوری

خبرنگاران - رئیس اتاق تبریز با انتقاد از عملکرد بانک ها در تأمین اقتصادی و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی، بازنگری سیاست گذاری تامین اقتصادی توسط بانک ها در سال جدید را خواهان شد.

2 اردیبهشت 1400

قالیباف: اولویت مجلس یازدهم رفع و خنثی سازی تحریم ها است

تهران (پانا)- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مجلس در مدت اخیر گفت با توجه به اینکه تحریم از اولین موضوعات کار مجلس یازدهم بود، قانون اقدام راهبردی در نتیجه عملکرد طرف های مقابل به تصویب رسید.

21 فروردین 1400

خبرنگاران حضور مردم در انتخابات 1400 سرمایه پیشبرد توسعه ملی است

اراک- خبرنگاران- نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور فعال و مشارکت گسترده مردم در انتخابات 1400 سرمایه ای مهم و موثر برای پیشبرد توسعه ملی و تحقق اهداف کشور است.

15 فروردین 1400

مجلس ضعف نظارت در اجرای قوانین و مقررات را جبران کند

تاز ه ترین نشست اعضای کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران با حضور مصطفی طاهری ، رئیس کمیته ICT مجلس شورای اسلامی، پیرو تأکید محمدباقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم در یازدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران مبنی بر شکیل گیری ارتباط مؤثر فی مابین...

26 اسفند 1399

وزارت صنعت دستورالعملی برای ﻭﺭﻭﺩ ﮐﺎﻻﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺣﺪ ﻭﺍﺳﻂ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺮﮐﺖ سازنده ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ تعیین می نماید

نشست کارگروه تخصصی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، با موضوع ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻣﻤﻨﻮﻋﯿﺖ ﻭﺭﻭﺩ ﮐﺎﻻﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺣﺪ ﻭﺍﺳﻂ ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ که از سوی ﺍﻧﺠﻤﻦ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻫﻤﮕﻦ ﻧﯿﺮﻭ ﻣﺤﺮﮐﻪ ﻭ ﻗﻄﻌﻪ ﺳﺎﺯﺍﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﮐﺸﻮﺭ...

15 اسفند 1399

دستگیری سلطان واردات نهاده های دام و طیور

سپاه کربلای مازندران مدیرعامل عظیم ترین شرکت واردکننده نهاده های دام و طیور در شمال ایران را دستگیر نموده است. باشگاه خبرنگاران که این خبر را نخستین بار منتشر نموده به نقل از سازمان اطلاعات سپاه عنوان نموده که این شرکت با نگهداری و دپوی نهاده ها در گمرک...

19 بهمن 1399

لایحه مالیات بر ارزش افزوده در هیات عالی نظارت مجمع آنالیز شد

تهران (پانا) - انطباق و عدم مغایرت لایحه مالیات بر ارزش افزوده با سیاست های کلی نظام در نشست هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام آنالیز شد.

1 بهمن 1399

تصویب لایحه تحریم ترکیه در مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل خرید اس-400

لایحه 740 میلیارد دلاری بودجه نظامی آمریکا که راستا را برای تحریم ترکیه به دلیل خرید سامانه روسی اس-400 هموار می کند، در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب درآمد.

18 دی 1399

از دولت می خواهیم به مردم خوزستان توجه ویژه ای داشته باشد

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آبگرفتگی در معابر برخی از شهرهای استان خوزستان به دلیل بارندگی های اخیر گفت که دولت توجه ویژه ای به مردم خوزستان کند.

8 دی 1399

نحوه محاسبه آب بهای مشترکان در فصول سرد چگونه است؟

محاسبه تعرفه آب بهای مشترکان در فصول سرد سال به صورت پلکانی انجام می گردد و برای پر مصرف ها نیز جریمه لحاظ خواهد شد.

5 دی 1399
تعداد: (45)