اخبار صنعت

آغاز ششمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آغاز ششمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی صورت پذیرفت.

26 اردیبهشت 1401

مهم ترین مزیت سامانه نان نهادینه شدن پژوهش کاربردی در کشور است

رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: نهادینه شدن پژوهش کاربردی، تربیت دانش آموختگان ماهر و آشنا به حوزه کاربرد و تکمیل زنجیره ایده تا محصول از مزایای راه اندازی سامانه نان در وزارت علوم است.

4 اردیبهشت 1401

لزوم توسعه روابط تجاری ایران و ترکیه با برطرف موانع دوسویه

رئیس اتاق تبریز با اشاره به وجود ظرفیت های زیاد دو کشور ایران و ترکیه اضافه کرد: موانعی در کشور ترکیه برای تجار ایرانی و بعلاوه موانعی در ایران برای تجار ترک وجود دارد که باید با برگزاری جلسات کارشناسی درصدد حل این مسائل باشیم.

27 فروردین 1401

انتظار از استقلال بیشتر از این است، نباید برای تیم استرس درست کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر توانست با یک گل در ملاقاتی خانگی فولاد را شکست دهد تا 28 امتیازی شده و جایگاهش را در جدول حفظ کند. این پیروزی در شرایطی به دست آمد که این ملاقات در ابعاد فنی و زیبایی چنگی به دل نمی...

23 فروردین 1401

مازوت سوزی نفس اراک را تنگ کرده

به گزارش خبرنگاران، تا قبل از این روز های خاکستری در اراک، عموما علت اصلی آلودگی هوا وجود ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون بود، اما این روز ها مهمان ناخوانده دیگری هوای اراک را کدر و نفس کشیدن را سخت کرده است و آن چیزی نیست جز مازوت.

21 فروردین 1401

خودروها در وسط تاریخ اصفهان چه می نمایند؟

پس از آنکه بعضی محافظان مزاحم، پارک پردیسان را در معرض خطر از دست رفتن بازدیدکنندگان قرار دادند، اینک نقش دنیا #اصفهان نیز محلی برای تجمع وسایل نقلیه و پارکینگ موتورها شده است.

18 فروردین 1401

تعامل و همکاری ایران با سازمان جهانی گردشگری در زمینه تقویت صنعت گردشگری

ایران برای تعامل و همکاری با UNWTO (سازمان جهانی گردشگری) در زمینه تقویت صنعت گردشگری اعلام آمادگی نموده است.

14 اسفند 1400

قیمت تخم مرغ نزولی شد

قیمت تخم مرغ که در روز های گذشته و در پی مطرح شدن مباحث مبنی بر حذف ارز 4200 تومانی تا شانه ای 65 هزار تومان رسیده بود، فرایند نزولی یافته و به 44 هزار تومان در هر شانه رسیده است.

12 اسفند 1400

تولید بیش از 410 تن گوشت مرغ در شهرستان فنوج

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی فنوج گفت: از ابتدای امسال تا به امروز در 3 واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی شهرستان فنوج 240 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد که از این اندازه جوجه ریزی 410 تن گوشت مرغ تولید و به بازار مصرف عرضه شده است.

6 اسفند 1400

درخواست های ایران از نمایشگاه فیتور اسپانیا

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، درخواست های ایران از نمایشگاه فیتور اسپانیا مطرح شدند.

5 اسفند 1400

شروع به کار شبکه ملی کارشناسان گردشگری خوراک در کشور

خبرگزاری خبرنگاران- مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: در راستای دستیابی به هدف توسعه گردشگری خوراک در کشور، کارشناسان تخصصی که از سوی 31 اداره کل استانی معرفی شده اند، به صورت هماهنگ و در قالب شبکه ای یکپارچه فعالیت خود را شروع...

23 بهمن 1400

پروژه های محیط زیستی در راستای تکمیل زنجیره ارزش اجرا می شوند

خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب گفت: پروژه های محیط زیستی در این شرکت در راستای تکمیل زنجیره ارزش اجرا می شوند.

17 بهمن 1400

تاکید وزیر کشور بر حکمرانی استان محور

تهران (پانا)- احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به ضرورت حکمرانی استان محور، یکپارچه و کلیت گرا گفت کشور، وزارتخانه محور اداره می گردد و به نظر می رسد این نوع مدیریت نتوانسته آنچنان که باید امکان استفاده صحیح از منابع و حل مسائل را فراهم کند.

16 بهمن 1400

بلبلی: از مردم مسجدسلیمان بابت این بازی ضعیف عذرخواهی می کنم

هافبک نفت مسجدسلیمان بابت بازی ضعیف هم تیمی های خود مقابل پرسپولیس، از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی کرد.

11 بهمن 1400

بازگشت پادشاه جاده با یک موتور 900 اسب بخاری

پس از انتشار گزارش های متعدد سرانجام روز چهاشنبه 15 دسامبر (24 آذر ماه) شرکت خودروسازی لوکس Shelby American در بیانه ای رسمی اعلام کرده که جدیدترین خودروی فورد موستانگ شلبی را با نام GT500KR روانه بازار خواهد کرد که بازگشت دوباره این خودروی ملقب به پادشاه جاده محسوب...

9 بهمن 1400

آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاه بیرجند برگزار گشت

آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاه بیرجند با حضور جمعی از پژوهشگران برتر دانشگاه بیرجند به صورت حضوری و مجازی در تالار ولایت دانشگاه برگزار شد.

2 بهمن 1400

با سفر به این 6 شهر، همه دنیا را دیده اید!

در میان همه شهرهای بزرگ و مشهور دنیا، بعضی شهرها گویی چکیده ای از همه فرهنگ ها، تاریخ و زیبایی ها را در خود گردآورده اند. پس اگر شما بتوانید این شهرها را ببینید، تقریبا تصویری از کل دنیا را به دست آورده اید.

1 بهمن 1400

امانی: 2212 کامیون وارداتی دست دوم ترخیص شد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ترخیص 2212 دستگاه کامیون دست دوم وارداتی و شماره گذاری 938 دستگاه از آن ها اطلاع داد.

28 دی 1400

سه پیغام اولین بودجه رئیسی

اولین لایحه بودجه دولت رئیسی روی میز مجلس نهاده شد. بر اساس آمارها بودجه عمومی دولت در سال 1401 به رقم 1372 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به منابع بودجه عمومی امسال به مقدار 7 درصد رشد داشته است. این مقدار رشد از سال 1393 یعنی اولین سال تدوین بودجه دولت روحانی...

25 دی 1400

کتاب فروشی های سیار در سطح شهر فعال می شوند، نمایشگاه بین المللی کتاب، برگزار خواهد شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده اطلاع داد.

18 دی 1400
تعداد: (133)