موسیقی

مرخصی در صورت ابتلا به اُمیکرون 5 روز است

تهران (پانا) - دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت بر اساس دستورالعمل های جهانی، نیاز است که مرخصی نیروهای بهداشتی و درمانی در صورت ابتلا به اُمیکرون باتوجه به افزایش مراجعات بیماران مبتلا به اُمیکرون و برای جلوگیری از تحمیل فشار به سایر نیروها به 5 روز کاهش...

7 اردیبهشت 1401

از سرگیری کنسرت ها با قیمت های نجومی

با شروع دی ماه، برگزاری کنسرت های خوانندگان پاپ در حالی از سر گرفته شد که قیمت این اجرا ها تا 450 هزار تومان هم می رسد؛ رقمی که در مقایسه با قیمت های پیشین، می توان آن را بالا و حتی نجومی توصیف کرد.

21 بهمن 1400

پیشنهاد راه اندازی رشته ایران شناسی در اسپانیا

رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا در دیدار با رئیس مرکز اقدام فرهنگی اسپانیا (AC/E) درباره راه اندازی رشته مطالعات ایران شناسی گفت وگو کرد.

2 آذر 1400

خبرنگاران درباره جواد معروفی

تهران- خبرنگاران- جواد معروفی آهنگساز و نوازنده چیره معاصر بود که قطعاتی در دامنه موسیقی ایرانی برای پیانو ساخته و تنظیم کرد. او بی شک پایه گذار سبکی از موسیقی محسوب می گردد که نشان داد، بدون تغییر هویت یک ساز می توان آن را با زبان جدیدی معرفی و مردمی را...

2 شهریور 1400

آشنایی با جاذبه های گردشگری و زیبای بوشهر

جاهای دیدنی بوشهر ایران همه این موارد را در یک سفر برای شما خاطره خواهد نمود. شهر بوشهر همواره یکی از ستون های اصلی کشور در طول تاریخ بوده و هست و امروز می خواهیم به یاری راهنمای سفر به بوشهر ببینیم که دیدنی های آن کجاها هستند و از کجا آمده اند.

13 مرداد 1400

15 فیلم لایو اکشن دیزنی که بعد از کروئلا پخش خواهند شد

فیلم های لایو اکشن دیزنی - از جمله کروئلا 2021 - بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و این شرکت برای چند سال آینده 15 بازسازی لایو اکشن دیگر دارد.

6 مرداد 1400

زندگینامه فریدون مشیری ، شاعر مشهور ایرانی

فریدون مشیری شاعر معاصر ایرانی بود که در تاریخ 30 شهریور ماه 1305 در تهران به دنیا آمد. وی سراینده شعر کوچه از زیباترین و عاشقانه ترین شعرهای نو است.

16 اسفند 1399

با 10 لیموزین گران قیمت دنیا آشنا شوید

خودروهای لیموزین از جمله لوکس ترین و گران قیمت ترین خودروهای دنیا محسوب می شوند، خودروهایی که به طور معمول مورد استفاده اشخاص عادی یا حتی خاص قرار نمی گیرند و تنها در موقعیت های ویژه از وجود آن ها استفاده می گردد. شاید به همین دلیل است که خودروهای...

7 اسفند 1399

محسن تنابنده مهمان این هفته برنامه همرفیق

محسن تنابنده مهمان قسمت چهارم برنامه هم رفیق است. مهمانان در قسمت های گذشته برنامه همرفیق نوید محمدزاده، هوتن صبور، پژمان جمشیدی و فاطمه معتمدآریا به همراه بهترین دوست یا به عبارتی رفیق هایشان بوده اند.

23 بهمن 1399

طول عمر باتری آیفون 12 پیشرفتی به نسبت قبل نداشته است

اپل بالاخره از گوشی های آیفون 12 رونمایی کرد. گوشی های این سری شامل آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و پرو مکس می شوند که در یک سری بخش ها نظیر طراحی، عملکرد سخت افزاری، نمایشگر، دوربین و اینترنت داده، به نسبت قبل تغییراتی اساسی داشتند. اما یک موضوع مهم...

28 آبان 1399

مجری انگلیسی زبان صداوسیما چگونه به ایران آمد؟

در دهمین سال تولد شبکه آی فیلم، مجری انگلیسی زبان این شبکه از علاقه اش به این شبکه و نحوه ورودش به ایران می گوید.

30 مهر 1399

کرونا رفتار دیجیتالی کاربران را تغییر داد

شیوع کرونا در جهان و اجبار مردم به ماندن در قرنطینه و خانه نشینی، تغییرات رفتاری دیجیتالی آنها را به دنبال داشته است. محققان مؤسسات پژوهشی مختلف ازجمله Hootsuite با ارائه گزارش هایی درباره میزان حضور کاربران در اینترنت، نحوه استفاده آنان از شبکه های اجتماعی...

18 تیر 1399

فضاپیمای وویجر، دورترین ساخته دست بشر از کره زمین ، بخش دوم

فضاپیما وویجر یک | Voyager 1فضاپیما وویجر یک اولین سفینه ساخت دست بشر بوده که به فضای میان ستاره ای وارد شده است. این فضاپیما در سال 1977 (به همراه وویجر دو) برای کشف سیارات مدارهای بیرونی منظومه شمسی به فضا فرستاده شد. با این حال این پروژه طولانی مدت همچنان ادامه...

25 خرداد 1399

خبرنگاران اجرای موسیقی برای مبتلایان به کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد

یزد-خبرنگاران- مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای موسیقی در محوطه بیمارستان شهید صدوقی مرکز استان برای ایجاد فضایی شاد ویژه افراد بستری و مبتلا به کرونا و کادر درمانی اطلاع داد.

24 اردیبهشت 1399

فهرست برنامه هایی که متاثر از کرونا شدند

صنعت سرگرمی یکی از بزرگ ترین صنایعی است که با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان با خطر روبه رو شده و برنامه هایش را تعطیل کرده یا به تعویق انداخته است.

7 اردیبهشت 1399

9 فیلم ترسناکی که پیروز به دریافت جوایز سینمایی شدند

فیلم های سینمایی در ژانر وحشت معمولا مورد بی توجهی قرار می گیرند اما دراینجا 9 فیلم را معرفی می کنیم که پیروز به کسب جایزه شدند.

29 فروردین 1399

اقامت در هتل سواندور آنتالیا هدیه نوروزی هارمونی

هتل 5 ستاره سواندور توپکاپی پالاس در ساحل کندو شهرآنتالیا با چشم انداز دلنشین دریای مدیترانه در نوروز 1399 همراه گروه هارمونی میزبان تعطیلات رویایی شماست .

12 بهمن 1398

سلبریتی ها چه فرقی با آدم های مشهور دارند؟

برخی ها را همه می شناسند، اما نمی گردد به آن ها گفت سلبریتی. سلبریتی شدن چیزی بیشتر از شهرت لازم دارد. برخلاف آن آدم های سرشناسی که شاید از زندگی شان چندان سر درنیاوریم، سلبریتی ها به طرز عجیبی به ما شباهت دارند.

20 آبان 1398