از سرگیری کنسرت ها با قیمت های نجومی

به گزارش وبلاگ فوتوسل، با شروع دی ماه، برگزاری کنسرت های خوانندگان پاپ در حالی از سر گرفته شد که قیمت این اجرا ها تا 450 هزار تومان هم می رسد؛ رقمی که در مقایسه با قیمت های پیشین، می توان آن را بالا و حتی نجومی توصیف کرد.

از سرگیری کنسرت ها با قیمت های نجومی

به گزارش ایسنا، از ابتدای دی ماه، طلسم برگزاری کنسرت های حضوری پس از دو سال تعطیلی انتها شکسته شد و مدتی است که کنسرت ها با بلیت فروشی در حال برگزاری هستند. در حال حاضر قیمت بلیت هایی که به فروش می رسد از 80 هزار تومان شروع شده و تا 395 هزار تومان هم می رسد؛ این در حالی است که پیش از شیوع کرونا، شاید این قیمت نهایتا تا سقف 200 هزار تومان می رسید.

البته در شرایطی که هنوز تصمیمی قطعی برای از سرگیری کنسرت ها اعلام نشده بود، بعضی از تهیه کنندگانِ موسیقی درباره افزایش نرخ بلیت های کنسرت با توجه به رشد چندین درصدی تورم در کشور و فراهم نبودن شرایط برای برگزاری اجرا ها با ظرفیت کامل سالن، هشدار داده و از بالا رفتن هزینه ها صحبت نموده بودند و در عین حال تأکید داشتند که سعی در همراهی و رعایت حال مردم را دارند، اما ممکن است راه گریزی برای افزایشِ قیمت کنسرت ها نباشد.

با این حال پیش بینی می گردد با وجود نرخ بالای قیمت بلیت ها و البته با در نظر گرفتن برگزاری اجرا ها در سالن هایی با ظرفیتی کمتر از گذشته، بلیت عمده این کنسرت ها به صورت کامل به فروش می رود.

در بین کنسرت هایی که از ابتدای دی ماه در حال برگزاری است، اجرا های پاپ با بیشترین افزایش قیمت بلیت همراه بوده اند. ضمن اینکه با فاکتور گرفتن از اجرا های چند روز اخیر تالار وحدت که تا امشب هم ادامه دارد و اکثرا بدون بلیت فروشی بوده، از هشتم دی ماه عمده کنسرت ها در ژانر پاپ هستند و فعلا خبری از کنسرت هنرمندان نواحی، موسیقی ایرانی یا کلاسیک نیست.

حال در بین خوانندگان پاپ که به زودی روی صحنه می فرایند، کنسرت حسین صفامنش که نهم دی ماه در تالار وحدت برپا می گردد، پایین ترین نرخ شروع قیمت بلیط را دارد؛ یعنی از 80 هزار تومان تا 300 هزار تومان.

البته مقرون به صرفه ترین قیمت بلیط کنسرت های تهران به گروه ماخولا (در سالن برج آزادی) تعلق دارد که بلیط های آن از 100 تا 140 هزار تومان به فروش می رسد.

بعلاوه نجومی ترین قیمت کنسرت ها که در کیش برگزار می گردد، در ابتدا متعلق به بابک جهانبخش است که قیمت آن از 300 هزار تومان شروع شده و تا سقف 450 هزار تومان نوسان دارد. پس از آن هم آرش و مسیح با شروع قیمت بلیط 180 هزار تومان تا 450 و بهنام بانی با شروع قیمت 150 تا 450 هزار تومان پرچم دار بالاترین افزایش قیمت کنسرت در بین دیگر خوانندگان پاپ هستند.

نرخ بلیت کنسرت دیگر خوانندگان هم بین 100 هزار تومان تا 390 هزار تومان ثبت شده است؛ مثلا قیمت بلیت کنسرت خوانندگانی، چون سینا شعبانخانی، رضا بهرام، مهدی احمدوند، روزبه نعمت الهی، هوروش بند و محسن ابراهیم زاده از 100 هزار تومان شروع شده و تا سقف 395 هزار تومان می رسد.

کنسرت های علی یاسینی و رضا صادقی نیز با فروش بلیت 190 تا 380 هزار تومان به روی صحنه می فرایند.

منبع: فرارو

به "از سرگیری کنسرت ها با قیمت های نجومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری کنسرت ها با قیمت های نجومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید