اخبار اقتصادی

آغاز ششمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آغاز ششمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی صورت پذیرفت.

26 اردیبهشت 1401

شتاب پرداخت تسهیلات خرد برای نجات فضای کسب وکار در6 ماهه دوم1400

خبرگزاری خبرنگاران- تسهیلات خرد موسسه اعتباری ملل برای رونق مالی و حل مسائل اصناف در شش ماهه دم سال 1400 شدت گرفته و مسائل بسیاری از فعالان بازارهای مختلف و کاسبان اصناف را حل نموده است.

18 اردیبهشت 1401

حقوق کارگران در سال 1401 چقدر افزایش می یابد؟

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کمیسیون اجتماعی درخصوص افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده که مجلس عدد پیشنهادی دولت را افزایش داده است، گفت: ما حداقل 35درصد افزایش حقوق برای کارگران را در نظر داریم اما در کنار آن باید مشوق هایی برای کارفرمایان در نظر گرفته...

14 اردیبهشت 1401

دبی و تفریحاتی که شما را به اوج هیجان می رساند

آدرنالین خود را در دبی بالا ببریددوبی همواره جالب و مجذوب کننده است. از جزیره بزرگ و زیبای نخل که حتی از فضا هم قابل مشاهده است، تا برج خلیفه که بلندترین ساختمان دنیاست. چه به قصد گذراندن تعطیلات به دوبی سفر کنید و یا مدت کوتاهی را در اینجا بگذرانید، چیزهای...

12 اردیبهشت 1401

لزوم شفاف سازی درخصوص منابع اقتصادی ساخت مسکن به وسیله قرارگاه جهادی مسکن

خبرگزاری خبرنگاران-عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خواهان شفاف سازی درخصوص تامین منابع اقتصادی ساخت 180هزار مسکن در تهران به وسیله قرارگاه جهادی مسکن شد.

2 اردیبهشت 1401

لزوم توسعه روابط تجاری ایران و ترکیه با برطرف موانع دوسویه

رئیس اتاق تبریز با اشاره به وجود ظرفیت های زیاد دو کشور ایران و ترکیه اضافه کرد: موانعی در کشور ترکیه برای تجار ایرانی و بعلاوه موانعی در ایران برای تجار ترک وجود دارد که باید با برگزاری جلسات کارشناسی درصدد حل این مسائل باشیم.

27 فروردین 1401

مگنت، نسل نو پلتفرم محتوایی آنالیز و انتخاب کالای خبرنگاران

محصول نو گروه خبرنگاران با عنوان مگنت به منظور فراهم ساختن بستری برای برقراری ارتباط میان کاربران خبرنگاران و امکان ثبت نقد و آنالیز کالاها با تمرکز بر محتوای ویدیویی آغاز به کار نموده است. مگنت به عنوان یکی از قابلیت های اپلیکیشن خبرنگاران عمل می نماید.

22 فروردین 1401

قیمت تخم مرغ نزولی شد

قیمت تخم مرغ که در روز های گذشته و در پی مطرح شدن مباحث مبنی بر حذف ارز 4200 تومانی تا شانه ای 65 هزار تومان رسیده بود، فرایند نزولی یافته و به 44 هزار تومان در هر شانه رسیده است.

12 اسفند 1400

خوشمزه ترین غذاهای خیابانی لائوس

غذاهای خیابانی لائوسلائوس از کشورهای زیبای جنوب شرقی آسیاست که با چشم انداز ها بکر و فرهنگی ناب و سنتی گشت و گذاری متفاوت در این بخش از آسیا را نصیبتان می کند. در لائوس شهر لوآنگ پرابانگ میراث جهانی یونسکو و پر از آثار تاریخی است به طوریکه می توان آن را...

10 اسفند 1400

ماکو میزبان رقابت های سنگ نوردی و آفرود قهرمانی کشور

سومین جشنواره سنگ نوردی و دومین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

4 اسفند 1400

تاثیر تنش آبی بر املاک استانی

تهران (پانا) - بازار املاک کشور به بحران اقلیمی واکنش نشان داد. خشکسالی ها و تنش آبی به همراه فرونشست (و البته ریزگرد) در 6 استان باعث شده است طی فصل اول سال جاری، جابه جایی محسوس تقاضای ملکی از استان های درگیر به سایر منطقه ها کشور رقم بخورد. در استان هایی...

30 بهمن 1400

شروع عملیاتی شدن توافق همکاری های راهبردی و جامع 25 ساله با چین

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه بر اعلام آغاز عملیاتی شدن توافق همکاری های راهبردی و جامع 25 ساله با چین از سوی طرفین تاکید نمود.

29 بهمن 1400

مصطفوی: مسئله مالکیت استقلال و پرسپولیس حل شد، تا به امروز این 2 تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده اند

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای گفت: وزرای سابق ورزش و جوانان در مورد عرضه سهام تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس صادق نبودند.

26 بهمن 1400

شروع به کار شبکه ملی کارشناسان گردشگری خوراک در کشور

خبرگزاری خبرنگاران- مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: در راستای دستیابی به هدف توسعه گردشگری خوراک در کشور، کارشناسان تخصصی که از سوی 31 اداره کل استانی معرفی شده اند، به صورت هماهنگ و در قالب شبکه ای یکپارچه فعالیت خود را شروع...

23 بهمن 1400

از سرگیری کنسرت ها با قیمت های نجومی

با شروع دی ماه، برگزاری کنسرت های خوانندگان پاپ در حالی از سر گرفته شد که قیمت این اجرا ها تا 450 هزار تومان هم می رسد؛ رقمی که در مقایسه با قیمت های پیشین، می توان آن را بالا و حتی نجومی توصیف کرد.

21 بهمن 1400

پروژه های محیط زیستی در راستای تکمیل زنجیره ارزش اجرا می شوند

خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب گفت: پروژه های محیط زیستی در این شرکت در راستای تکمیل زنجیره ارزش اجرا می شوند.

17 بهمن 1400

تاکید وزیر کشور بر حکمرانی استان محور

تهران (پانا)- احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به ضرورت حکمرانی استان محور، یکپارچه و کلیت گرا گفت کشور، وزارتخانه محور اداره می گردد و به نظر می رسد این نوع مدیریت نتوانسته آنچنان که باید امکان استفاده صحیح از منابع و حل مسائل را فراهم کند.

16 بهمن 1400

هزینه دریافت وام خرید مسکن نصف شد

عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از کاهش 50 درصدی هزینه دریافت وام مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات اطلاع داد.

12 بهمن 1400

هنوز ارز 4200 حذف نشده، قیمت قرص های مسکن 6 برابر شده است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قیمت بعضی قرص های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن افزایش 6 برابری قیمت پیدا کرده است. هنوز ارز 4 هزار و 200 تومانی حذف نشده این آسیب ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می شود.

11 بهمن 1400

افزایش 10 هزار میلیارد ریالی مالیات سیگار در 1401

در لایحه بودجه 1401، برای فروش و مصرف سیگار 23 هزار و 96 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته حدود 10 هزار میلیارد ریال رشد داشته است.

3 بهمن 1400
تعداد: (236)