کسب و کار

آغاز ششمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آغاز ششمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی صورت پذیرفت.

26 اردیبهشت 1401

شتاب پرداخت تسهیلات خرد برای نجات فضای کسب وکار در6 ماهه دوم1400

خبرگزاری خبرنگاران- تسهیلات خرد موسسه اعتباری ملل برای رونق مالی و حل مسائل اصناف در شش ماهه دم سال 1400 شدت گرفته و مسائل بسیاری از فعالان بازارهای مختلف و کاسبان اصناف را حل نموده است.

18 اردیبهشت 1401

اتفاقی که مدافع نو استقلال رقم می زند، یک خارجی فیکس روی نیمکت!

به گزارش خبرنگاران، با اعلام باشگاه استقلال رافائل سیلوا مدافع بلند قامت و برزیلی که پیش از این در لیگ برتر عربستان شاغل بوده به منظور حضور در تست های پزشکی و توافق نهایی با آبی پوشان وارد تهران شد و چنین به نظر می رسد با توجه به احتیاج فوری و مبرم آبی...

7 اردیبهشت 1401

لزوم شفاف سازی درخصوص منابع اقتصادی ساخت مسکن به وسیله قرارگاه جهادی مسکن

خبرگزاری خبرنگاران-عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خواهان شفاف سازی درخصوص تامین منابع اقتصادی ساخت 180هزار مسکن در تهران به وسیله قرارگاه جهادی مسکن شد.

2 اردیبهشت 1401

مگنت، نسل نو پلتفرم محتوایی آنالیز و انتخاب کالای خبرنگاران

محصول نو گروه خبرنگاران با عنوان مگنت به منظور فراهم ساختن بستری برای برقراری ارتباط میان کاربران خبرنگاران و امکان ثبت نقد و آنالیز کالاها با تمرکز بر محتوای ویدیویی آغاز به کار نموده است. مگنت به عنوان یکی از قابلیت های اپلیکیشن خبرنگاران عمل می نماید.

22 فروردین 1401

از سرگیری کنسرت ها با قیمت های نجومی

با شروع دی ماه، برگزاری کنسرت های خوانندگان پاپ در حالی از سر گرفته شد که قیمت این اجرا ها تا 450 هزار تومان هم می رسد؛ رقمی که در مقایسه با قیمت های پیشین، می توان آن را بالا و حتی نجومی توصیف کرد.

21 بهمن 1400

آیا پلی استیشن 5 در سال 2022 ارزش خرید دارد؟

کمی بیش تر از یک سال از عرضه پلی استیشن 5 می گذرد و این کنسول در نسل نهم با ایکس باکس سری ایکس و اس مایکروسافت رقابت دارد. البته، شیوع کرونا در دو سال گذشته باعث بروز مسائل فراوانی در حوزه فناوری شده و به همین واسطه کنسول نسل تازه سونی هم با کندی فرایند تولید...

20 بهمن 1400

افزایش 10 هزار میلیارد ریالی مالیات سیگار در 1401

در لایحه بودجه 1401، برای فروش و مصرف سیگار 23 هزار و 96 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته حدود 10 هزار میلیارد ریال رشد داشته است.

3 بهمن 1400

آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاه بیرجند برگزار گشت

آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاه بیرجند با حضور جمعی از پژوهشگران برتر دانشگاه بیرجند به صورت حضوری و مجازی در تالار ولایت دانشگاه برگزار شد.

2 بهمن 1400

سه پیغام اولین بودجه رئیسی

اولین لایحه بودجه دولت رئیسی روی میز مجلس نهاده شد. بر اساس آمارها بودجه عمومی دولت در سال 1401 به رقم 1372 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به منابع بودجه عمومی امسال به مقدار 7 درصد رشد داشته است. این مقدار رشد از سال 1393 یعنی اولین سال تدوین بودجه دولت روحانی...

25 دی 1400

3 کسب و کار اینترنتی جهت کسب درآمد از اینستاگرام با گاسی وب

رپرتاژآگهی - کسب و کار اینترنتی به شرطی که به صورت کامل آموزش دیده شود، برای هرکسی قابل درآمدزایی است؛ بنابراین کسب درآمد از اینستاگرام باوجوداینکه رقبای زیادی پیش­روی شما هستند امکان پذیر است. ازآنجاکه در مورد کسب و کار اینترنتی بحث و صحبت ها بسیار...

21 دی 1400

کتاب فروشی های سیار در سطح شهر فعال می شوند، نمایشگاه بین المللی کتاب، برگزار خواهد شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده اطلاع داد.

18 دی 1400

نحوه محاسبه درصد با ساده ترین روش ها در سه سوت!

در دنیای ریاضیات، یکی از محاسبات پر کاربردی که وجود دارد، درصد (Percent) است که با علامت % نشان داده می گردد. شما موقع حرف زدن ممکن است بارها از واژه درصد استفاده نموده باشید؛ برای مثال بگویید فلانی صد در صد در کنکور قبول می گردد! یعنی این که شما هیچ احتمالی...

17 دی 1400

قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو 1 آذر 1400

خبرنگاران- قیمت خودرو های داخلی امروز دوشنبه اول آذر در بازار آزاد ارزان شده است. به طوری که پژو پارس با کاهش هفت میلیون تومانی 285 میلیون تومان قیمت خورده است.

12 دی 1400

عکس دور از شان فریبا نادری روی بالش تختخواب! ، واقعا چرا چنین عکسی ؟!

خبرنگاران: فریبا نادری عکس جنجالی دیگری را در اتاق خوابش در فضای مجازی منتشر کرد که نشان می دهد بیماری سلفی حتی به خصوصی ترین محل خانه هم کشیده شده است!

8 آذر 1400

پیشنهاد راه اندازی رشته ایران شناسی در اسپانیا

رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا در دیدار با رئیس مرکز اقدام فرهنگی اسپانیا (AC/E) درباره راه اندازی رشته مطالعات ایران شناسی گفت وگو کرد.

2 آذر 1400

قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو 26 مهر 1400

خبرنگاران- قیمت خودرو امروز دوشنبه بیست ششم مهرماه افزایش پیدا کرد. به طوری که پژو 206 تیپ دو و ساینا دنده ای نسبت به خرید فروش های روز قبل دو میلیون تومان گران شدند و به ترتیب 247 و 160 میلیون تومان فروخته می شوند.

17 آبان 1400

یائسگی ترس ندارد

به طور کلی تغییرات هورمونی می تواند مشکلاتی را برای افراد چه مرد و چه زن ایجاد کند؛ مانند تغییراتی که در نتیجه تغییرات ترشح هورمون تیروئید وجود دارد. همان طور که کم کاری

24 مهر 1400

تسهیلات کم بهره تا سقف 2 میلیارد تومان به تعاونی ها داده می گردد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر از پرداخت تسهیلات کم بهره به شرکت های تعاونی فعال تا سقف 20 میلیارد ریال اطلاع داد.

6 مهر 1400

چگونه دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب و خرید دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO باید با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف و متناسب با احتیاج و کاربرد خریدار انجام گردد.

9 شهریور 1400
تعداد: (122)