معماری و عمران

لزوم توسعه روابط تجاری ایران و ترکیه با برطرف موانع دوسویه

رئیس اتاق تبریز با اشاره به وجود ظرفیت های زیاد دو کشور ایران و ترکیه اضافه کرد: موانعی در کشور ترکیه برای تجار ایرانی و بعلاوه موانعی در ایران برای تجار ترک وجود دارد که باید با برگزاری جلسات کارشناسی درصدد حل این مسائل باشیم.

27 فروردین 1401

یخچال طبیعی کلین یادگاری از عصر صفوی است

بیتوته/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، یخچال طبیعی کلین یادگاری از عصر صفوی است.

25 فروردین 1401

کوشش ایران برای جهانی کردن کلیسای وانک در اصفهان

برای جهانی کردن کلیسای وانک در اصفهانکلیسای وانک، نامی آشنا برای اصفهان دوستان، کلیسایی که دیگر از جاذبه های معروف اصفهان شده و گردشگران زیادی در کنار بازدید از جاbبه های تاریخی اصفهان از آن هم تماشا می نمایند. ایران کوشش دارد تا این کلیسای ارزشمند را...

24 فروردین 1401

آیا پلی استیشن 5 در سال 2022 ارزش خرید دارد؟

کمی بیش تر از یک سال از عرضه پلی استیشن 5 می گذرد و این کنسول در نسل نهم با ایکس باکس سری ایکس و اس مایکروسافت رقابت دارد. البته، شیوع کرونا در دو سال گذشته باعث بروز مسائل فراوانی در حوزه فناوری شده و به همین واسطه کنسول نسل تازه سونی هم با کندی فرایند تولید...

20 بهمن 1400

ائتلاف سعودی مدعی انهدام یک قایق بمب گذاری شده و پهپاد یمنی شد

ائتلاف سعودی بامداد امروز مدعی انهدام یک قایق بمب گذاری شده در دریای سرخ و رهگیری یک فروند پهپاد یمنی شد.

18 بهمن 1400

ابطال موافقت نامه تأسیس 10 منطقه نمونه گردشگری در استان یزد

بر اساس آنالیز به عمل آمده به ویژه در نظر گرفتن پیشرفت فیزیکی منطقه ها نمونه گردشگری استان یزد، موافقت تأسیس 10 منطقه نمونه گردشگری یزد باطل و تنها مجوز چهار منطقه تایید شد.

6 بهمن 1400

با سفر به این 6 شهر، همه دنیا را دیده اید!

در میان همه شهرهای بزرگ و مشهور دنیا، بعضی شهرها گویی چکیده ای از همه فرهنگ ها، تاریخ و زیبایی ها را در خود گردآورده اند. پس اگر شما بتوانید این شهرها را ببینید، تقریبا تصویری از کل دنیا را به دست آورده اید.

1 بهمن 1400

امانی: 2212 کامیون وارداتی دست دوم ترخیص شد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ترخیص 2212 دستگاه کامیون دست دوم وارداتی و شماره گذاری 938 دستگاه از آن ها اطلاع داد.

28 دی 1400

10 تا از جالب ترین خیابان های جهان!

در بسیاری از کشور ها خیابان ها به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده اند و گردشگران زیادی به تماشا آن ها سفر می نمایند. در این مطلب با بعضی از این خیابانها و جاده ها آشنا می شوید.

27 دی 1400

نقل و انتقال واحد های مسکن ملی ممنوع شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: دریافت کنندگان مسکن ملی به هیچ و جه حق نقل وانتقال واحد ها را ندارند.

23 دی 1400

معرفی حمام علیقلی آقا در اصفهان

حمام علیقلی آقا در منطقه بیدآباد اصفهان از طریق علیقلی آقا از درباریان دو پادشاه صفوی در مجموعه ای که خود بانی آن بوده ساخته شده است.

19 دی 1400

افزایش قیمت بلیت هواپیما غیرقانونی بود

به گزارش خبرنگاران، یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس گفت: در سال گذشته و ابتدای سال جاری به خاطر بحث محدویت های کرونا و 60 درصد شدن ظرفیت جایگاه های هواپیما شاهد بودیم که حداقل 30 درصد به قیمت بلیت ها اضافه شد.

17 دی 1400

آخرین فیلم رسول صدر عاملی در نمایش خانگی

آخرین فیلم بلند سینمایی رسول صدرعاملی؛ سال دوم دانشکده من که با فیلمنامه پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی ساخته شد چند روزی است که در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

4 آذر 1400

7 ویتامین برای غلبه بر افسردگی

مصرف ویتامین ها و مکمل های غذایی نقش زیادی در کاهش علائم افسردگی دارد.

21 آبان 1400

آخرین شرایط از آواربرداری و تعمیرات خانه های تخریب شده در زلزله سی سخت

تعمیرات خانه های تخریب شده در زلزله 5.6 ریشتری 29 بهمن سال گذشته در سی سخت و گلایه زلزله زدگان از نحوه توزیع سیمان رایگان و تسهیلات بانکی که دیگر ارزش سابق را ندارد.

2 شهریور 1400

آشنایی با جاذبه های گردشگری و زیبای بوشهر

جاهای دیدنی بوشهر ایران همه این موارد را در یک سفر برای شما خاطره خواهد نمود. شهر بوشهر همواره یکی از ستون های اصلی کشور در طول تاریخ بوده و هست و امروز می خواهیم به یاری راهنمای سفر به بوشهر ببینیم که دیدنی های آن کجاها هستند و از کجا آمده اند.

13 مرداد 1400

15 فیلم لایو اکشن دیزنی که بعد از کروئلا پخش خواهند شد

فیلم های لایو اکشن دیزنی - از جمله کروئلا 2021 - بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و این شرکت برای چند سال آینده 15 بازسازی لایو اکشن دیگر دارد.

6 مرداد 1400

(تصاویر) رونمایی از دهکده ورزشکاران در المپیک 2020

دهکده ورزشکاران بازی های المپیک توکیو در فاصله یک ماه تا شروع بازی ها، با اقدامات پیشرفته برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای اصحاب رسانه رونمایی شد.

24 تیر 1400

پیشنهادهای رئیس اتاق ایران به رئیس جمهور برای مواجهه با خشکسالی و بازگرداندن اعتماد به بورس

عصر روز دوشنبه، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران به همراه تعدادی از فعالان اقتصادی، با حسن روحانی، رئیس جمهوری دیدار کردند تا مسائل اقتصادی را به طور مستقیم با رئیس قوه مجریه در میان بگذارند.

4 تیر 1400

تور کیش ارزان با رزرو هتل داریوش کیش ممکن است؟

تور کیش را با ررزو هتل داریوش کیش از سایت پرشین هتل به توری رضایت بخش و مقرون به صرفه تبدیل کنید و از سفر خود لذت ببرید.

4 اردیبهشت 1400
تعداد: (48)