بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

کوشش ایران برای جهانی کردن کلیسای وانک در اصفهان

برای جهانی کردن کلیسای وانک در اصفهانکلیسای وانک، نامی آشنا برای اصفهان دوستان، کلیسایی که دیگر از جاذبه های معروف اصفهان شده و گردشگران زیادی در کنار بازدید از جاbبه های تاریخی اصفهان از آن هم تماشا می نمایند. ایران کوشش دارد تا این کلیسای ارزشمند را...

24 فروردین 1401

آیا پلی استیشن 5 در سال 2022 ارزش خرید دارد؟

کمی بیش تر از یک سال از عرضه پلی استیشن 5 می گذرد و این کنسول در نسل نهم با ایکس باکس سری ایکس و اس مایکروسافت رقابت دارد. البته، شیوع کرونا در دو سال گذشته باعث بروز مسائل فراوانی در حوزه فناوری شده و به همین واسطه کنسول نسل تازه سونی هم با کندی فرایند تولید...

20 بهمن 1400

امانی: 2212 کامیون وارداتی دست دوم ترخیص شد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از ترخیص 2212 دستگاه کامیون دست دوم وارداتی و شماره گذاری 938 دستگاه از آن ها اطلاع داد.

28 دی 1400

10 تا از جالب ترین خیابان های جهان!

در بسیاری از کشور ها خیابان ها به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده اند و گردشگران زیادی به تماشا آن ها سفر می نمایند. در این مطلب با بعضی از این خیابانها و جاده ها آشنا می شوید.

27 دی 1400

معرفی حمام علیقلی آقا در اصفهان

حمام علیقلی آقا در منطقه بیدآباد اصفهان از طریق علیقلی آقا از درباریان دو پادشاه صفوی در مجموعه ای که خود بانی آن بوده ساخته شده است.

19 دی 1400

7 ویتامین برای غلبه بر افسردگی

مصرف ویتامین ها و مکمل های غذایی نقش زیادی در کاهش علائم افسردگی دارد.

21 آبان 1400

آشنایی با جاذبه های گردشگری و زیبای بوشهر

جاهای دیدنی بوشهر ایران همه این موارد را در یک سفر برای شما خاطره خواهد نمود. شهر بوشهر همواره یکی از ستون های اصلی کشور در طول تاریخ بوده و هست و امروز می خواهیم به یاری راهنمای سفر به بوشهر ببینیم که دیدنی های آن کجاها هستند و از کجا آمده اند.

13 مرداد 1400

15 فیلم لایو اکشن دیزنی که بعد از کروئلا پخش خواهند شد

فیلم های لایو اکشن دیزنی - از جمله کروئلا 2021 - بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و این شرکت برای چند سال آینده 15 بازسازی لایو اکشن دیگر دارد.

6 مرداد 1400

(تصاویر) رونمایی از دهکده ورزشکاران در المپیک 2020

دهکده ورزشکاران بازی های المپیک توکیو در فاصله یک ماه تا شروع بازی ها، با اقدامات پیشرفته برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای اصحاب رسانه رونمایی شد.

24 تیر 1400

پیشنهادهای رئیس اتاق ایران به رئیس جمهور برای مواجهه با خشکسالی و بازگرداندن اعتماد به بورس

عصر روز دوشنبه، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران به همراه تعدادی از فعالان اقتصادی، با حسن روحانی، رئیس جمهوری دیدار کردند تا مسائل اقتصادی را به طور مستقیم با رئیس قوه مجریه در میان بگذارند.

4 تیر 1400

جنایات تکان دهنده اشغالگران آمریکایی در سوریه

ائتلاف تحت رهبری آمریکا علاوه بر ارتکاب جنایات زیاد در سوریه، زیرساخت های این کشور را نیز نابود کرده است.

22 اسفند 1399

برطرف شدن موانع سامان دهی اثر 7000 ساله تپه حصار

ایسنا/ شهردار دامغان از برطرف شدن موانع سامان دهی اثر 7000 ساله تپه حصار خبر داده است.

28 دی 1399

گران ترین فورد موستانگ دنیا در آستانه فروش

فورد موستانگ یکی از مشهورترین ساخته های فورد و یکی از نمادهای خودروسازی آمریکا است. نسخه های کلاسیک این خودرو نیز محبوبیت بسیاری بین خودرودوستان دارند و هرکدام از این نسخه ها به قیمت گزافی به فروش می رسند.

10 مهر 1399

دومین توقف نمایشگاه کتاب پس از 32 سال؛ ایستگاه کرونا

به گزارش خبرنگاران ایرنا نوشت: سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که قرار بود با شعارکتاب یعنی زندگی از 26 فروردین تا 5 اردیبهشت امسال برگزار گردد با ادامه شیوع بیماری کرونا در کشور، با تصمیم شورای سیاستگذاری برگزاری این رویداد فرهنگی پس از 32 سال...

27 شهریور 1399

پیغام حضور مردم سوریه در پای صندوق های رای به محور جنگ افروزان حامی تروریسم

شهروندان سوری از صبح امروز همزمان با شروع انتخابات پارلمانی، خود را به حوزه های اخذ رای رسانده تا در مشخص سرنوشت خود مشارکت نمایند.

21 شهریور 1399

انگلیس نگران نفت لیبی است

سفارت انگلیس در طرابلس نسبت به گزارش ها از کاهش فراوری نفت و دخالت خارجی در میادین نفتی در لیبی ابراز نگرانی کرد.

14 شهریور 1399

نبود پلاک فعال در هر خانواده، شرط جدید برای خرید فوری خودرو

خبرنگاران: کمیته خودرو، نبود پلاک فعال در هر خانواده را شرط جدید برای شرکت متقاضیان در طرح فروش فوری خودروسازان گفت.

22 مرداد 1399

بلوار ساحلی، زیباترین جای باکو در شب

در سفر به پایتخت کشور آذربایجان یکی از جاذبه هایی که قطعا آن را خواهید دید و در آن قدم خواهید زد بدون شک، بلوار ساحلی باکو است. این بلوار بسیار زیبا که بیش از یک قرن پیش به عنوان مکانی تفریحی و ساحلی در کنار دریای خزر ساخته شد، امروزه یکی از جاذبه های معروف...

29 خرداد 1399

دره لوآر فرانسه، حافظ قلعه های تاریخی فالک سیاه

یکی از نمادهای شوکت و عظمت حکومت ها و پادشاهان، قصر و قلعه هایی بوده که در میان آن ها می زیسته و حکمرانی می نموده اند. بعضی از این قلعه ها، حکم دژهای دفاعی شهرهای مهم را بازی می کردند که علاوه بر مراقبت و حفاظت از خاندان پادشاهی، مراقبت از شهرها را هم برعهده...

11 اردیبهشت 1399

اظهارات ضد و نقیض درباره تخریب عمارت وزیری

خبرنگاران- گروه استان ها: دیوارهای کاهگلی فرو ریخته و سقف سفالی خانه وزیری که زیر برف و باران و گذر تاریخ قد خم نموده بودند، اکنون با دستور مسئولان میراث فرهنگی گلستان تخریب شدند تا اثر ارزشمند دیگری از بافت تاریخی گرگان را از دست بدهیم.

27 فروردین 1399
تعداد: (21)