تئاتر

برون ریزی مسائل مخاطبان با اجرای بداهه نمایش خلاق

به گزارش خبرنگاران تجربه نامه های نمایش خلاق مجموعه کتاب شش جلدی است که به قلم شش تن از اهالی هنر به نگارش درآمده است و هرکدام از آن ها به نحوی از تجربیات خود سخن گفته اند و با زاویه نگاه خود به نمایش خلاق برای بچه ها پردخته اند. این مجموعه، کتاب های مبانی...

8 مرداد 1400

دیالوگ ویژه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران

تهران (پانا) - برنامه زنده رادیویی دیالوگ از روز شنبه 12 تیر ماه تا 19 تیر ماه ویژه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

25 تیر 1400

با تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی تبریز آشنا شویم

تبریز یکی از آن شهرهایی بوده که اتفاقات تاریخی زیادی را بچشم دیده است، فراز و فرودهای زیادی را تجربه نموده و خلاصه اینکه، این شهر یک تاریخ زنده است. تبریز به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران شناخته می گردد و جاهای دیدنی بسیاری دارد. با ما در مقاله معروف...

27 اسفند 1399

زندگینامه فریدون مشیری ، شاعر مشهور ایرانی

فریدون مشیری شاعر معاصر ایرانی بود که در تاریخ 30 شهریور ماه 1305 در تهران به دنیا آمد. وی سراینده شعر کوچه از زیباترین و عاشقانه ترین شعرهای نو است.

16 اسفند 1399

اجرای ویری ویری در سرزمین سلامت با یادی از کریم اکبری مبارکه

آیین افتتاحیه نمایش ویری ویری در سرزمین سلامت با مراسم یادبودی از زنده یاد کریم اکبری مبارکه 9 بهمن ماه در تالار هنر برگزار می گردد.

10 اسفند 1399

محسن تنابنده مهمان این هفته برنامه همرفیق

محسن تنابنده مهمان قسمت چهارم برنامه هم رفیق است. مهمانان در قسمت های گذشته برنامه همرفیق نوید محمدزاده، هوتن صبور، پژمان جمشیدی و فاطمه معتمدآریا به همراه بهترین دوست یا به عبارتی رفیق هایشان بوده اند.

23 بهمن 1399

خبرنگاران هفت مرکز رشد هنر در چهار شهرستان خوزستان ایجاد میشود

اهواز - خبرنگاران - رییس حوزه هنری خوزستان گفت : برای شناسایی افراد مستعد و ارتقای سطح کیفی فعالیت های فرهنگی و هنری در هفت منطقه کم برخوردار خوزستان در چهار شهرستان مرکز رشد هنر انقلاب اسلامی با همکاری حوزه هنری استان ایجاد می شود .

30 دی 1399

به بهانه زادروز کالیگولا - پیشنهاد مطالعه نمایشنامه کالیگولا، اثر آلبر کامو

زندگینامه آلبر کامو (1913-1960)تولد و کودکی آلبر کامو (CAMUS ALBERT)

22 مهر 1399

روایت ضرغامی از صحبت های پدرسالار درباره رهبری، محمدعلی کشاورز از حملات شبکه های معاند نترسید

رئیس اسبق صداوسیما از جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی و سفر با محمدعلی کشاورز به ارومیه گفت؛ وقتی پدرسالار درباره جایگاه و نقش رهبری در هدایت اصحاب هنر صحبت کرد.

6 شهریور 1399

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

23 مرداد 1399

بلوار ساحلی، زیباترین جای باکو در شب

در سفر به پایتخت کشور آذربایجان یکی از جاذبه هایی که قطعا آن را خواهید دید و در آن قدم خواهید زد بدون شک، بلوار ساحلی باکو است. این بلوار بسیار زیبا که بیش از یک قرن پیش به عنوان مکانی تفریحی و ساحلی در کنار دریای خزر ساخته شد، امروزه یکی از جاذبه های معروف...

29 خرداد 1399

چهره های سینمایی باید مالیات پرداخت نمایند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبیعتاً گروه جوانی که به عنوان مثال یک اثر نمایشی را به سختی و با بودجه 10 یا 20 میلیون تومانی روی صحنه می برند هیچ مالیاتی را نباید پرداخت نمایند و اخذ این مالیات در قبال افراد پردرآمد و یا پروژه های پرخرج است.

29 دی 1398

سلبریتی ها چه فرقی با آدم های مشهور دارند؟

برخی ها را همه می شناسند، اما نمی گردد به آن ها گفت سلبریتی. سلبریتی شدن چیزی بیشتر از شهرت لازم دارد. برخلاف آن آدم های سرشناسی که شاید از زندگی شان چندان سر درنیاوریم، سلبریتی ها به طرز عجیبی به ما شباهت دارند.

20 آبان 1398