ظریف با وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا ملاقات کرد

به گزارش وبلاگ فوتوسل، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا امروز در مادرید با یکدیگر ملاقات و در مورد همکاری های دوجانبه تجاری و مالی تبادل نظر کردند.

ظریف با وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا ملاقات کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فوتوسل، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز آدینه در ملاقات با ریس ماروتو وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا که ریاست طرف اسپانیایی کمیسیون مشترک همکاریهای مالی دو کشور را نیز به عهده دارد، در مورد همکاری های دو کشور در حوزه های مالی و تجاری با وی مصاحبه و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات با اشاره به ظرفیت های مهم دو طرف برای همکاریهای مالی دوجانبه، خصوصاً در حوزه مبادلات تجاری و همکاری در حوزه نفت و گاز، کشاورزی، زیرساخت های بخش گردشگری و حوزه های حمل ونقل هوایی و دریایی بر ضرورت بهبود و ارتقای مناسبات در این حوزه ها به وسیله رفع ساختن موانع موجود و هدف گذاری برای نیل به صندلی متناسب با ظرفیت های دو طرف تأکید کرد.

ریس ماروتو وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا نیز در این ملاقات با تأکید بر اهمیت روابط دو کشور، علاقه مندی اسپانیا را به تقویت روابط مالی و تجاری با کشورمان در چارچوب نقشه راه همکاری های دو کشور اظهار داشت. وی ابراز امیدواری کرد که با انتها بحران کرونا، دوره جدید همکاریهای مالی دوجانبه شروع گردد.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ظریف با وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف با وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید