شتاب پرداخت تسهیلات خرد برای نجات فضای کسب وکار در6 ماهه دوم1400

به گزارش وبلاگ فوتوسل، خبرگزاری خبرنگاران- تسهیلات خرد موسسه اعتباری ملل برای رونق مالی و حل مسائل اصناف در شش ماهه دم سال 1400 شدت گرفته و مسائل بسیاری از فعالان بازارهای مختلف و کاسبان اصناف را حل نموده است.

شتاب پرداخت تسهیلات خرد برای نجات فضای کسب وکار در6 ماهه دوم1400

به گزارش وبلاگ فوتوسل، در دی ماه امسال مانده تسهیلات موسسه ملل مبلغ 282 هزار و 766 میلیارد ریال بوده که بالاترین سهم از این وام ها به سرفصل مشارکت مدنی 170 هزار میلیارد ریال را به خود اختصاص داد.

در این دوره درامد از محل تسهیلات موسسه ملل 45 هزار و 978 میلیارد ریال بود.

در آذر 1400 نیز بر همین منوال بوده و تسهیلات مشارکت مدنی بیشترین سهم را مانند دوره های گذشته داشته است.

بر اساس گزارش ماهیانه دی ماه سال 1400، موسسه اعتباری ملل مبلغ 13 هزار و 738 میلیارد ریال تسهیلات فروش اقساطی، 84 هزار میلیارد ریال وام مرابحه و 10 هزار و 507 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نموده است که با توجه به تمرکز موسسه بر انواع تسهیلات، می توان گفت که تمامی تسهیلات موسسه برای برطرف مسائل اقتصادی خرد و میانه بوده و در کنار دریافت نمایندگان حقوقی تسهیلات ، به افراد حقیقی نیز اهمیت زیادی داده شد ا مسائل اقتصادی برای آن ها قابل برطرف باشد.

اعطای تسهیلات برای برطرف مسائل اقتصادی مردم

در ماه های اخیر، تسهیلات موسسه ملل متوجه اصناف بوده و گرایش به اعطای وام های خرد داشته است.

در این دوره به واسطه تسهیلات موسسه ملل 23 هزار کسب وکار به بازار کار برگشته و توانستند مسائل اقتصادی خود را برای ادامه کسب وکار برطرف نمایند. این تسهیلات از تیرماه خیز برداشته و در ماه های اخیر به اوج رسیده است.

در حقیقت، این موسسه در راستای ایجاد اشتغال و فراوری کالاهای ایرانی با اعطای تسهیلاتی به وسیله طرح های افق، یکتا کارت اعتباری، متخصصان و اصناف نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کرد.

از طرف دیگر این موسسه برای شهروندان برای تهیه مسکن و اجاره بها نیز اقدام به تسهیلات نموده و پنج هزار نفر از شهروندان با بهره بردن از این تسهیلات اقدام به تهیه مسکن نموده و مشکل اجاره بهای آن ها برطرف شد.

علاوه بر این، موسسه ملل در 9 ماهه منتهی به 30 آذر 1400 قریب به شش هزار تسهیلات ازدواج به جوانان پرداخت نموده و به طور میانگین در ماه های اخیر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نسبت به ماه گذشته حدود 20 درصد رشد داشته است.

بعلاوه، در آذر 1400 نسبت تسهیلات اعطایی خالص به حقوق صاحبان سهام رقم 38 درصد شده که نشان از اهتمام موسسه برای پرداخت تسهیلات به شهروندان برای یاری به فضای کسب وکار جامعه است.

شایان ذکر است که نسبت مانده تسهیلات اعطایی به دارایی های موسسه ملل رقم 53 درصد در آذرماه امسال بوده که نشان از کنترل ریسک موسسه است چراکه تسهیلات نیمی از دارایی های موسسه را شامل شده و هیچ ریسکی را متوجه موسسه نمی گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شتاب پرداخت تسهیلات خرد برای نجات فضای کسب وکار در6 ماهه دوم1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتاب پرداخت تسهیلات خرد برای نجات فضای کسب وکار در6 ماهه دوم1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید