دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت

به گزارش وبلاگ فوتوسل، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فوتوسل به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیغامی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

متن این پیغام به توضیح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد و هنرمند پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون کشور مرحوم آقای محمدعلی کشاورز را به عموم مردم ایران به ویژه اهالی هنر و دوستداران فرهنگ تسلیت عرض می کنم.

استاد محمدعلی کشاورز در طول عمر پر افتخار خود در آثار عظیم هنری کشور نقش آفرینی کرد و حضور در سریال های تاریخی هزاردستان، سربداران، افسانه سلطان و شبان و سریال ماندگار پدر سالار و فیلم های به یاد ماندنی نظیر مادر و کمال الملک تنها بخشی از فعالیت های هنری استاد کشاورز است که برای همواره در یاد و خاطر مردم هنر دوست ایران خواهد ماند. استاد کشاورز از شخصیت مردمی، معنوی و الهی برخوردار بود و تا آخر عمر با مردم و برای عزیز ایران زندگی کرد و شرافت های عظیمی را به نام خود ثبت کرد. او وفادار به ایران و جمهوری اسلامی ایران بود و برای عزت این نظام های الهی آثار بسیار را به جای گذاشت.

ضمن عرض تسلیت درگذشت این هنرمند ارزشمند کشور به رهبر حکیم انقلاب، ملت شریف ایران، جامعه هنری کشور، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال برای استاد محمد علی کشاورز طلب رحمت و مغفرت دارم.

سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: خبرگزاری فارس

به "دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید