شروع به کار طرح چله نشینی امدادی از امروز در یزد

به گزارش وبلاگ فوتوسل، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: از امروز هشت دی، فیلم های آموزشی مخاطرات و یاری های اولیه در صفحه شبکه اجتماعی هلال احمر استان ارائه می گردد.

شروع به کار طرح چله نشینی امدادی از امروز در یزد

به گزارش وبلاگ فوتوسل از یزد، محمد مهدی اقبالی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: آشنایی مردم با آموزش همگانی مخاطرات و یاری های اولیه به صورت حضوری، نیمه حضوری لازم است و شرط رفتار صحیح و یادگیری آموزش ها هنگام بروز حوادث، تکرار و تمرین است.

او ادامه داد: چله نشینی امدادی به مدت 40 شب با هدف کاهش آسیب به مردم و با شعار هر خانواده یک امدادگر از امروز هشت دی شروع و فیلم های آموزشی مخاطرات و یاری های اولیه در سرفصل آموزشی از جمله ارزیابی بیمار، تنفس مصنوعی، خفگی، علائم حیاتی، خونریزی ها، شکستگی ها، قطع اندام، آتل بندی، زخم ها، سکته قلبی، سوختگی ها، وظایف پیش از زلزله، وظایف در حین زلزله هر شب ساعت 22 در شبکه های اجتماعی اینستاگرام به آدرس instagram.com/yazd.rcs و شبکه آپارات نیز به آدرس https://www.aparat.com/rcsyazd ارائه می گردد.

او ادامه داد: در سرانجام آموزش ها با برگزاری امتحان مجازی، به شرکت کنندگان گواهی اعطا می گردد.

اقبالی گفت: شهروندان می توانند با عضویت در جمعیت هلال احمر، این مهارت های مهم را به صورت عملی در شعب، مراکز و خانه های هلال جمعیت هلال احمر منطقه خود فرا بگیرند.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع به کار طرح چله نشینی امدادی از امروز در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار طرح چله نشینی امدادی از امروز در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید