آشپزی

زیره پلو چطور بپزیم؟

خبرنگاران : زیره پلو از غذاهای خوشمزه است.

9 اردیبهشت 1401

طرز تهیه دمنوش رزماری و خواص آن

تهیه دمنوش رزماری با ترکیب گیاهان مفید دیگر از جمله نعناع، پونه، کاکوتی و ... بسیار آسان است و می توان با تهیه آنها از خواص فراوان و بی نظیر این گیاه دارویی بهره برد.

16 تیر 1400

طرز تهیه گردو پلو ؛ غذای مقوی و مجلسی

گردو پلو، یکی از انواع غذا های معروف و خوشمزه شهرکرد است. این پلوی متفاوت و خوش طعم با مواد اصلی برنج، گردو و گوشت چرخ کرده آماده و تهیه می شود. می توانید برای طبخ این غذا هم از گوشت قرمز و یا از گوشت سفید و مرغ نیز استفاده کنید.

31 خرداد 1400

کندوان؛یکی از شگفت انگیزترین روستاهای صخره ای دنیا، عکس

کندوان یکی از شگفت انگیزترین روستا های صخره ای ایران و دنیا است که در دل صخره های کله قندی جای گرفته و به روستای کله قندی نیز شناخته می گردد. این روستای ییلاقی و تاریخی، در پای دامنه های کوه آتش فشانی سهند و در کنار رودخانه کندوان قرار گرفته است.

25 فروردین 1400

بهبود رابطه عروس و مادر شوهر

زنان برای بهتر شدن رابطه شان با همسر خود می توانند به فکر بهبود رابطه خود با مادر شوهرشان باشند.

21 بهمن 1399

درمان طبیعی وزوز گوش درمان طبیعی وزوز گوش

وزوز گوش یکی از اختلالات دستگاه شنوایی است که فرد را از نظر روانی و جسمانی درگیر خود می نماید؛ وزوز گوش به شکل صدا های مختلف مانند وزوز، خش خش، غرش، زنگ یا سوت، باد و همهمه بروز پیدا می نماید که این صدا ها می توانند دائمی یا مقطعی باشند.

18 آذر 1399

ترفندی جادویی برای براق کردن سینک ظرفشویی

برای تمیز کردن سینک آشپزخانه از مواد شوینده شیمیایی و مضر استفاده نکنید ترفندهایی وجود دارد که با مواد طبیعی می توانید سینک ظرفشویی را برق بیندازید.

7 آذر 1399

تست افسردگی؛ سلامت روان خود را بسنجید

خبرگزاری فارس -زهره سعیدی: برای اطمینان از سلامت خود در این روز های کرونایی که احتمال افسردگی بسیار است یک تست روانشناسی برایتان آماده کرده ایم.

30 مرداد 1399

طرز تهیه شکلات نارگیلی

شکلات نارگیلی یکی از محبوب ترین انواع شکلات است که به طرز باورنکردنی آماده کردن آن ساده است.

25 اردیبهشت 1399