14 واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت

به گزارش وبلاگ فوتوسل، خبرنگاران/قم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در 6 ماهه اخیر،14 واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت.

14 واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت

محمود سیجانی امروز7 دی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سالن جلسات امام جواد(ع)استانداری عنوان نمود:یکی از پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی در سال جاری،تکمیل 110 طرح نیمه تمام صنعتی است که به زودی عملیاتی می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم شرح داد:همچنین احیای واحدهای تعطیل از دیگر اقدامات در زمینه تحقق پروژه های اقتصادی است که در 6 ماهه اخیر،14 واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت.

وی بیان کرد:تا سرانجام سال نیز 25 واحد صنعتی به مدار تولید باز می گردد که در این باره بیش از 250 اشتغال جدید در جهت تولید،هدف گذاری شده است.

سیجانی عنوان نمود:سال جاری 85 پروژه اقتصادی در قم آغاز شد که هم اکنون 60 درصد پیشرفت دارد که با تکمیل این پروژه ها،یک هزار و 100 شغل ایجاد می گردد.

در ادامه عادل علیپور مدیرکل امور اقتصاد و دارایی قم با اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم اظهار کرد:با هدف گذاری 11 هزار میلیارد تومانی در جذب سرمایه گذار،5 هزار و 500 شغل در قم ایجاد می گردد.

وی افزود: در قم، فرصت های فراوانی در جذب سرمایه گذار در بخش های کشاورزی، صنعت، گردشگری و زیربنایی وجود دارد و آمادگی لازم در جهت استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم است.

حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم نیز در این جلسه از ایجاد 600 شغل جدید در بخش گردشگری خبرداد و گفت: سه طرح اقتصاد مقاومتی در بخش گردشگری قم به بهره برداری خواهد رسید،همچنین هم اکنون 5 باب واحد اقامتی و 12 باب واحد گردشگری در قم آماده بهره برداری است.

در این جلسه عباس پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم بیان کرد:با تکمیل پروژه های اقتصادی در این بخش،در مجموع 260 اشتغال جدید حوزه کشاورزی قم به وجود می آید،در این باره 80 درصد پیشرفت فیزیکی در سه طرح اقتصاد مقاومتی داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: 100 هکتار گلخانه جدید در قم در دست احداث است که با بهره برداری از این طرح،سطح کشت گلخانه ای در قم به بیش از 500 هکتار افزایش پیدا می کند.

/

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "14 واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 واحد راکد صنعتی قم به چرخه تولید بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید