کرونا ، شمار مبتلایان جهانی از 8 میلیون نفر بیشتر شد

به گزارش وبلاگ فوتوسل، برآوردهای آماری از سراسر جهان نشان می دهد که تعداد کل افراد مبتلا به ویروس کرونا از هشت میلیون نفر و شمار قربانیان نیز از چهار صد و سی وپنج هزار نفر بیشتر شده است.

کرونا ، شمار مبتلایان جهانی از 8 میلیون نفر بیشتر شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فوتوسل، برآوردهای وبگاه وُرلداُمتر نشان می دهد تعداد کسانی که در جهان به ویروس کووید19 مبتلا شده اند امروز (دوشنبه) از 8 میلیون نفر فراتر رفته است.

بر این اساس تا لحظه نگارش این خبر 8،007،804 نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده اند و 435،855 نفر نیز بر اثر آن جان خود را از دست داده اند.

در مقابل اما حدود چهار میلیون و صد و سی وپنج هزار نفر از بند این بیماری رهایی پیدا کرده و سلامت خود را به دست آورده اند.

در میان کشورهای آلوده به این ویروس، ایالات متحده آمریکا با بیش از دو میلیون و صد و شصت ودو هزار نفر، بیشترین شمار مبتلایان در جهان را دارد.

بر اساس آمار اعلامی، آمریکا طی بیست وچهار گذشته حدود 331 مورد فوتی بر اثر ابتلا به این ویروس ثبت کرد. این کشور با تعداد حدود 118 هزار جان باخته، در رتبه نخست کشورهای دارای بیشترین موارد فوتی ویروس کرونا ایستاده است.

در این میان قاره های آمریکای شمالی و مرکزی با دو میلیون و چهارصد و هشتاد و یک هزار مبتلا و 145 هزار فوتی به همراه قاره اروپا با دو میلیون و دویست و پنج هزار مبتلا و 182 هزار فوتی، حدود دو-سوم آمار جهانی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کرونا ، شمار مبتلایان جهانی از 8 میلیون نفر بیشتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا ، شمار مبتلایان جهانی از 8 میلیون نفر بیشتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید