طرح جامع گلزار شهدای خرم آباد طراحی می گردد

به گزارش وبلاگ فوتوسل، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، گفت: طرح جامع گلزار شهدای خرم آباد طراحی می گردد.

طرح جامع گلزار شهدای خرم آباد طراحی می گردد

احمدرضا دالوند، در حاشیه جلسه ساماندهی گلزارهای شهدای استان، اظهار کرد: در این جلسه که پیرو بازدید استاندار از گلزار شهدای خرم آباد برگزار گردید، تصمیم گرفته شد جلسات را مستمر برای رسیدگی به گلزارهای شهدا و برای هر شهرستان به صورت مجزا داشته باشیم که مسائل و موانعی که در بحث ساماندهی قبور شهدا وجود دارد با حضور مدیران کل استان بتوانیم مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: امروز جلسه اول بود روی گلزار شهدای خرم آباد گفتگو شد و بنا شد یک طرح جامع را در این رابطه طراحی و براساس آن اولویت بندی کنیم و مسائل و مسائلی که دیده می گردد را مرتفع کنیم.

دالوند با اشاره به اینکه در این جلسه مصوبات خوبی داشتیم، اضافه کرد: در رابطه با بحث اصلاح درختان، مبلمان و اصلاح جدول گذاری، ساماندهی محوطه سازی گلزار شهدا نباشد که به وسیله شهرداری انجام گردد.

معاون عمرانی استاندار لرستان، اضافه کرد: بعلاوه بنا شد کارشناسان اداره برق در محل حضور پیدا نموده و نقاط کور را اصلاح نمایند، بعلاوه بحث آب رسانی بود که اداره کل آب و فاضلاب استان بنا شد که انجام دهند.

وی بیان کرد: در زمینه امنیت نیز شهرداری قول داد در بازه زمانی دو ماهه به دوربین مدار بسته مجهز گردد که امنیت به طور کامل در آن جا برقرار گردد.

دالوند ادامه داد: بنا شد با هماهنگی سازمان نظام مهندسی و شهرداری یک فراخوان طراحی نمایند که در بازه زمانی کوتاه مدت یک طرح جامع متناسب با شهدا طراحی گردد و حتی در زمینه آلمان نی. بحث و گفتگو شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طرح جامع گلزار شهدای خرم آباد طراحی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع گلزار شهدای خرم آباد طراحی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید