رقابت ترامپ و کلینتون در سریالی از تام هنکس

به گزارش وبلاگ فوتوسل، تام هنکس بازیگر برنده اسکار سریالی تلویزیونی را درباره رقابت های انتخاباتی آمریکا تهیه می نماید.

رقابت ترامپ و کلینتون در سریالی از تام هنکس

گاردین نوشت: تام هنکس، هنرپیشه مشهور هالیوود تهیه نمایندگی سریالی تلویزیونی را درباره رقابت های انتخاباتی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، بر عهده گرفته است. در این سریال به کارگردانی جی روچ که از شبکه اچ.بی.او پخش خواهد شد، جولین مور و سارا پیلین ایفای نقش می نمایند. کتابی از مارک هلپرین و جان هیلمان سوژه ساخت این پروژه تلویزیونی شده است. کتاب پیشین این دو نویسنده در سال 2012 توسط روچ مورد اقتباس نهاده شد و نتیجه آن، تله فیلم تغییر بازی شد. سارا پیلین، اد هریس، جولین مور و جان مک کین در این اثر برنده پنج جایزه امی، ایفای نقش کردند.

تام هنکس پس از هریسون فورد و ساموئل ال. جکسون، سومین بازیگر پولساز تاریخ سینماست، به طوری که تا به امروز فیلم هایش بیش از چهار میلیارد و 300 میلیون دلار فروش داشته اند که در این میان پرفروش ترین فیلمی که تام هنکس در آن نقش داشته انیمیشن داستان اسباب بازی های 3 است.

این بازیگر نامدار سینمای دنیا که پنج نامزدی اسکار و دو جایزه اسکار بهترین بازیگری را به همراه چهار جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگری در کارنامه سینمایی دارد، توانست در سال 1992 وبلاگ فوتوسل ای به نام خودش در تالار مشاهیر هالیوود ثبت کند.

مجله اینترنتی وبلاگ فوتوسل

منبع: setare.com

به "رقابت ترامپ و کلینتون در سریالی از تام هنکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت ترامپ و کلینتون در سریالی از تام هنکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید