دورتموند بازیکن رئال مادرید را پس می دهد

به گزارش وبلاگ فوتوسل، یک رسانه معتبر آلمانی از تصمیم زردپوشان وستفالن برای قطع همکاری با بازیکنی که او را از رئال مادرید قرض گرفته اند اطلاع داد.

دورتموند بازیکن رئال مادرید را پس می دهد

به گزارش وبلاگ فوتوسل، به نظر می رسد که دوران حضور راینیر ژسوس، هافبک هجومی برزیلی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در این تیم به انتها رسیده است .این جوان 19 ساله برزیلی ماه فوریه سال 2020 به رئال مادرید پیوست و تابستان سال جاری هم با قرارادی قرضی به بوروسیا دورتموند ملحق شد، قراردادی که به انتهاش نزدیک می گردد.

با این حال دورتموندی ها قصد دارند قبل از رسیدن به آن موقع با راینیر قطع همکاری نمایند چرا که این بازیکن در برنامه های تاکتیکی سرمربی اش مارکو رز هم نقش پررنگی ندارد. راینیر سال گذشته روی هم رفته 19 بازی (339 دقیقه) در تمام رقابت ها انجام داد و در آنها یک گل زد و یک پاس گل داد. در این فصل اگرچه دقایق حضور او در بوندس لیگا بیشتر شده (275 دقیقه در 11 بازی) اما آمار گلزنی و پاس گل هایش بدتر بوده چرا که نه گلی زده نه پاس گلی داده است. همین آمار ضعیف هم سبب شده که رز در 10 بازی اخیر دورتموند تنها 28 دقیقه به راینیر میدان بدهد.

دورتموند میخواهد که راینیر را در ماه ژانویه قرارداد راینیر را فسخ کند و او را به رئال مادرید برگرداند تا حقوق او را به بازیکنی نو اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دورتموند بازیکن رئال مادرید را پس می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند بازیکن رئال مادرید را پس می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید