حمله تند فاکس نیوز به علیرضا دبیر

به گزارش وبلاگ فوتوسل، تیم ملی کشتی آزاد ایران به دعوت فدارسیون کشتی آمریکا، مهیا می گردد تا در بهمن ماه به آمریکا سفر کند و در دیداری محبت آمیز برابر رقیب به میدان برود. این همان دیداری است که از مدت ها قبل درباره اش تبلیغ می گردد و کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور را حسابی حساس نموده است.

حمله تند فاکس نیوز به علیرضا دبیر

به گزارش وبلاگ فوتوسل، البته که این سفر بدون حاشیه هم نیست، چون همین حالا فاکس نیوز آمریکا در گزارشی تند به علیرضا دبیر، رئیس فدارسیون کشتی ایران تاخته و نوشته چرا به کسی که به طور رسمی شعار مرگ بر آمریکا سرداده، باید ویزای آمریکا داده گردد تا به صورت آزادانه پا به این کشور بگذارد.

فاکس نیوز در بخشی از گزارشش می نویسد: علیرضا دبیر، که پیش تر سابقه گرفتن مدال طلا در المپیک سیدنی را دارد در یک گفت و گوی تلویزیونی رسما عنوان نموده باید فراتر از شعار مرگ بر آمریکا عمل کرد. دبیر گفته است: ما همواره شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم، اما مهم این است که آن را در عمل نشان دهیم. برخی ها زیاد حرف می زنند، اما کار زیادی نمی نمایند. ما باید این را شعار را در عمل ثابت کنیم.

فاکس نیوز در بخشی دیگر از گزارشش نوشته علیرضا دبیر در شرایطی این حرف ها را زده که او گرین کارت آمریکا را داشته است.

این سایت آمریکایی در ادامه اشاراتی هم به ماجرای نوید افکاری در ایران نموده و از روی کار آمدن چهره های نزدیک به دولت در امورات ورزشی نوشته است. لازم به ذکر است نقدها تند از علیرضا دبیر در حالی انجام شده که گرین کارت او به علت اینکه دبیر سفر زیادی به آمریکا نداشته باطل شده است. ضمن اینکه فاکس نیوز در این برهه زمانی به دولت آمریکا فشار وارد نموده که به علت اظهارات رئیس فدارسیون کشتی ایران علیه آمریکا، اجازه ورود او به خاک این کشور داده نگردد.

منبع: فرارو

به "حمله تند فاکس نیوز به علیرضا دبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند فاکس نیوز به علیرضا دبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید