جزییات واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد

به گزارش وبلاگ فوتوسل، تهران (پانا) - شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با انتشار اطلاعیه ای، جزییات توزیع مرحله دوم سود سهام عدالت را خاطرنشان کرد.

جزییات واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد

به گزارش شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، در این اطلاعیه آمده است: مرحله دوم سود سهام عدالت بابت عملکرد سال اقتصادی منتهی به 29 اسفند ماه 98 شرکت های سرمایه پذیر شامل 40 درصد و در مجموع به مبلغ بیش از سه هزار و 400 میلیارد تومان به حساب 43 میلیون و 837 هزار و 413 سهامداری که شماره حساب بانکی معتبر در قالب شماره شبای بانکی که به سازمان خصوصی سازی یا شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام نموده بودند، واریز شد.

گفتنی است، از مجموع 36 شرکت بورسی و فرابورسی، از دو شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و پتروشیمی جم به علت افزایش سرمایه آنها، سود سهام مشمولان دریافت نشد تا مشمولان سهام عدالت (هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم)، از مزایای حق تقدم و سهام تازه ناشی از افزایس سرمایه بهره مند گردد.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: بعلاوه شرکت های مخابرات ایران و گروه مپنا با وجود پیگیری های متعدد، همه یا بخشی از سود سهام خود را پرداخت ننموده اند و با محاسبه این دو گروه که توضیحات آنها ارائه شد، از به جای مانده سود سهام عدالت به مقدار 50 درصد، 40 درصد آن به حساب مشمولان واریز شده است.

بعلاوه آن دسته از مشمولان اعم از روش مستقم و غیرمستقیم که به علت اشکالات موجود در حساب بانکی آنان امکان واریز سود سهام عدالت فراهم نشده بود و در این فاصله زمانی با ارائه اطلاعات درست نسبت به برطرف مشکل اقدام نموده اند یا در فاصله زمانی اسفندماه سال گذشته تا به امروز در سامانه سجام ثبت نام نموده اند، سود سهام آنان به صورت تجمیع شده به مقدار 90 درصد پرداخت خواهد شد.

سهامداران می توانند برای اطلاع از مبالغ واریزی در مراحل نخست و دوم به سایت sahamedalat.ir مراجعه یا با شماره 1569 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزییات واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید