توسعه گردشگری عزم قاطع دولت و مجلس را می طلبد

به گزارش وبلاگ فوتوسل، خبرنگاران/مازندران عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم فعال کردن سامانه های گردشگری کشور با هدف توسعه اشتغال و رونق مالی تاکید نمود.

توسعه گردشگری عزم قاطع دولت و مجلس را می طلبد

دکتر علی کریمی فیروزجایی در جریان بازدید از عظیم ترین طرح جهانگردی بابل در سد شیاده این شهرستان گفت: با کوشش دستگاههای اجرایی و همکاری مجلس موانع توسعه طرح های جهانگردی برطرف خواهد شد.

نماینده مردم بابل با اشاره به ظرفیت های بالقوه و بالفعل جهانگردی در منطقه ها جنگلی خواهان برطرف موانع قانونی برای بهره مندی بهینه از ظرفیت های بیشمار این منطقه ها در جذب جهانگرد شد.

عضو خانه ملت از جهانگردی بعنوان قطب فراوری اشتغال و رونق مالی یاد کرد و اضافه نمود: دستگاه های اجرایی باید در عرصه جهانگردی به برطرف موانع سرمایه گذاری و جذب جهانگرد یاری نمایند.

کریمی فیروزجایی از برگزاری جلسه استانی برطرف موانع فراوری در هفته آینده اطلاع داد و اضافه نمود: در این جلسه مسائل زیر ساختی مجموعه جهانگردی شیاده بابل آنالیز و با یاری دستگاه های اجرایی و نظارتی برطرف خواهد شد.

نماینده مردم بابل از سرمایه گذاری 270 میلیارد ریالی برای توسعه جهانگردی در سد شیاده خبرداد و اضافه نمود: با بهره برداری از این مجموعه برای 70 نفر بصورت مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: مجموعه جهانگردی سد شیاده بابل بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با مسیولین استانی و ملی فرایند اجرای طرح های نیمه تمام عمرانی در شهرستان بابل شتاب خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توسعه گردشگری عزم قاطع دولت و مجلس را می طلبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری عزم قاطع دولت و مجلس را می طلبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید