انتظار از استقلال بیشتر از این است، نباید برای تیم استرس درست کرد

به گزارش وبلاگ فوتوسل، تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر توانست با یک گل در ملاقاتی خانگی فولاد را شکست دهد تا 28 امتیازی شده و جایگاهش را در جدول حفظ کند. این پیروزی در شرایطی به دست آمد که این ملاقات در ابعاد فنی و زیبایی چنگی به دل نمی زد و دو تیم ارائه دهنده یک فوتبال محتاطانه مقابل هم بودند.

انتظار از استقلال بیشتر از این است، نباید برای تیم استرس درست کرد

عباس سرخاب مهاجم سابق و پیشکسوت آبی پوشان در مصاحبه با وبلاگ فوتوسل در این خصوص گفت: من هم به شخصه انتظار داشتم استقلال زیباتر و فنی تر بازی کند. اما از یاد نبریم فولاد تیمی قدرتمند بود که در فاز دفاعی نظم بسیار خوبی دارد و گل زدن به این تیم کار ساده ای نیست. آمارهای فولاد هم بعد از بازگشت نکونام این موضوع را نشان می دهد. اما همین که آبی پوشان توانستند 3 امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز نمایند اتفاق بسیار خوبی بود.

کارشناس فوتبال گفت: فوتبال زیبا خوب است اما قطعاً امتیاز از آن مهم تر است و اگر قرار باشد اهم و فی الاهم کنیم، باید پذیرفت کسب پیروزی و کسب 3 امتیاز مهم تر از بازی زیباست.

وی در ادامه بیان داشت: امروز که استقلال شرایط خوبی دارد و در بالای جدول ایستاده نباید برای آنها استرس ایجاد کرد. تیم 3 بازی سخت تا انتهای نیم فصل اول دارد و باید همه استقلالی ها کوشش نمایند در این 3 بازی برترین اتفاقات برای این تیم بیفتد.

سرخاب در ادامه بیان داشت: استقلال تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته و برای همین تیم هایی که قرار است رو در روی آن قرار گیرند با انگیزه بیشتری به میدان می فرایند. اگر کار آبی پوشان تا امروز سخت بود، از امروز کار آنها بسیار سخت تر از قبل هم خواهد شد و حفظ این موقعیت کوشش بیشتری را می طلبد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در مورد ملاقات هفته آینده این تیم بیان داشت: آلومینیوم هم از تیم های خیلی خوب این فصل از رقابتهای لیگ برتر است و مجیدی و دستیارانش باید شکست این تیم مقابل نفت را فراموش نموده و فریب این نتیجه را نخورند. اتفاق شاید این شکست انگیزه آنها را برای این حضور در این بازی بیشتر هم بکند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتظار از استقلال بیشتر از این است، نباید برای تیم استرس درست کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار از استقلال بیشتر از این است، نباید برای تیم استرس درست کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید