شروع تصویربرداری سریال عروسکی چی باد در سیمای مرکز لرستان

به گزارش وبلاگ فوتوسل، تصویربرداری مجموعه عروسکی چی باد با حضور سرپرست و اعضای شورای معاونین صداوسیمای مرکزلرستان شروع شد.

شروع تصویربرداری سریال عروسکی چی باد در سیمای مرکز لرستان

به گزارش اختصاصی وبلاگ فوتوسل لرستان؛ سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان در مراسم شروع تصویربرداری سریال عروسکی چی باد گفت : ساختار عروسکی از ساختار های حرفه ای، تخصصی و اثرگذار تلویزیون است که سیمای مرکز لرستان از ظرفیت فراوریات این ساختار برخوردار است.

احمدی اضافه نمود: سری اول این مجموعه که در جشنواره ملی انیمیشن هم خوش درخشید و توانست 3 تندیس این جشنواره را کسب کند؛در13 قسمت 20 دقیقه ای نوروز 1400 پخش شد.

وی توضیح داد: با موفقیت مجموعه عروسکی چی باد،این اعتماد ایجاد شد که از محل بودجه متمرکز سیمای استانها یک مجموعه 52 قسمتی برای این سریال مصوب گردد تا جاذبه های گردشگری ،گویش، لهجه ، سوغات و لباس 6 استان لرستان، خوزستان، اصفهان، همدان، کرمانشاه و قزوین، با تلفیق ساختار عروسکی و انیمیشن به تصویر کشیده گردد.

احمدی بیان نمود: مرحله تصویربرداری این مجموعه 52 قسمتیشروع شده است ؛60 روز برای تصویربرداری این سریال عروسکی پیش بینی شده است و برای شش ماهه دوم سال 1400 آماده پخش می گردد .

سرپرست صداوسیمای مرکز لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به چگونگی پخش این سریال عروسکی اشاره نمود و گفت: از آنجا که این مجموعه عروسکی از محل بودجه متمرکز سیمای استان ها فراوری می گردد، ابتدا باید در مرکز سیمای استانها ارزیابی و بعد ان شاءالله در شبکه های سراسری و سپس در مرکز لرستان و سایر شبکه های استانی پخش گردد.

احمدی توضیح داد: برنامه ریزی شده که از این به بعد هر سال یک سریال عروسکی فراوری کنیم و برای سالجاری علاوه بر مجموعه چی باد، سریال داستانی قصه های شیرین که در حال حاضر نگارش آن به اتمام رسیده در 26 قسمت 40 دقیقه ای تهیه و پخش خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "شروع تصویربرداری سریال عروسکی چی باد در سیمای مرکز لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تصویربرداری سریال عروسکی چی باد در سیمای مرکز لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید