نتوانستیم بر نیروهای ماورای فوتبال غلبه کنیم، حق با گل محمدی است

به گزارش وبلاگ فوتوسل، رضا درویش بعد از تساوی یک - یک استقلال و پرسپولیس گفت: اگر بنا است فوتبال بازی کنیم نتیجه را می گیریم ولی به نیروهای ماورای فوتبال نمی توانیم غلبه کنیم. شما داوری را دیدید. همین الان کارشناسان در برنامه های آینده می بینید حداقل اگر دو خطای هند را نگرفته بود یا تابلوی تعویض دست داور چهارم بود. خطا را نگرفت. نتیجه فوتبال در همین صحنه ها عوض می شود.

نتوانستیم بر نیروهای ماورای فوتبال غلبه کنیم، حق با گل محمدی است

وی افزود: از نظر فوتبالی بازی را بردیم. از بچه ها و کادر فنی تشکر می کنم. بازی درخوری را انجام دادند. فکر می کردیم باید فقط فوتبال بازی کنیم و فوتبال نتیجه مشخص می شود. رسماً نامه دادم و از قبل به مسئولان فدراسیون گفتم داوری که شائبه برانگیز است و با تیم مقابل نسبت سببی دارد و قبلا همکاری داشته نباید قاضی این دیدار باشد. ظاهرا منطق حاکم نیست. خیلی از مسئولان هم گفتند توجیه خوبی است ولی انجام نشد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: از آقای کامرانی فر خواهش کردم و ایشان هم منطق ما را قبول کرد اما ظاهرا فقط در حد حرف بود. نتیجه اش را در همین بازی دیدید. گاهی آدم فکر می کند که نتیجه بازی در زمین بازی مشخص می شود اما به گفته تماشاگران تیم حریف هم داور برخی صحنه ها را نگرفت.

درویش ادامه داد: مربی وقتی زحمت می کشد می خواهد در زمین نتیجه اش را ببیند اما وقتی با بی عدالتی این زحمات از بین می رود طبیعی است که عصبانی می شود. حالا کارشناسان بیایند نظر بدهند که حق با گل محمدی بوده. چه ثمری برای پرسپولیس دارد. همه اعتقاد دارند این قضاوت سوت های عادلانه ای نداشت.

رضا درویش در انتها گفت: امیدوارم روزی برسد که این مسائل نباشد و ما بتوانیم شاهد رقم خوردن نتیجه بازی در زمین باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتوانستیم بر نیروهای ماورای فوتبال غلبه کنیم، حق با گل محمدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتوانستیم بر نیروهای ماورای فوتبال غلبه کنیم، حق با گل محمدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید