مگنت، نسل نو پلتفرم محتوایی آنالیز و انتخاب کالای خبرنگاران

به گزارش وبلاگ فوتوسل، محصول نو گروه خبرنگاران با عنوان مگنت به منظور فراهم ساختن بستری برای برقراری ارتباط میان کاربران خبرنگاران و امکان ثبت نقد و آنالیز کالاها با تمرکز بر محتوای ویدیویی آغاز به کار نموده است. مگنت به عنوان یکی از قابلیت های اپلیکیشن خبرنگاران عمل می نماید.

مگنت، نسل نو پلتفرم محتوایی آنالیز و انتخاب کالای خبرنگاران

مگنت پلتفرم آنالیز و انتخاب کالا (Product Review platform) با هدف تسهیل ارتباط میان کاربران وبلاگ فوتوسل و بهبود تجربه آنها از خرید و فروش کالاها، فعالیت خود را آغاز نموده است و این کار را به وسیله در اختیار قرار دادن فضایی برای تعامل کاربران با یکدیگر با موضوع کالاهای وبلاگ فوتوسل انجام می دهد.

محتوای فراوری شده کاربران (User Generated Content) یکی از ابزارهای مهم مخاطبان وبلاگ فوتوسلست تا با آنالیز تجربه مشتریان قبلی انتخاب بهتری داشته باشند. امکان ثبت نقد و نظر در قالب متن، عکس و فیلم در طول چند سال گذشته وجود داشته اما بستری جامع برای برقراری ارتباط یکپارچه میان کاربران ایجاد نشده بود. مگنت در پاسخ به احتیاج کاربران وبلاگ فوتوسل برای فراوری محتوا در خصوص خریدهای خود و به اشتراک گذاشتن تجربه های خود از خرید و فروش کالاها آغاز به کار نموده است.

مگنت در جهت بلوغ وبلاگ فوتوسل مگ و قدرت گرفته از وبلاگ فوتوسلست

بیش از 7 میلیون تنوع کالایی، 40 میلیون کاربر یکتای ماهانه و فعالیت بیش از 160 هزار کسب وکار ایرانی در بستر وبلاگ فوتوسل پتانسیل زیادی برای تعامل و ارتباط میان تمام مخاطبان وبلاگ فوتوسل به وجود می آورد.

این پلتفرم به کاربران امکان می دهد تا تمامی محتواهایی که پیش از این در قالب عکس، ویدیو و کامنت فراوری نموده بودند در یک فضا به صورت تجمیع شده مشاهده نمایند و محتواهای تازه فراوری نمایند. کاربران در مگنت می توانند با دنبال کردن یکدیگر از علایق، سلایق و دیدگاه های دیگر کاربران نسبت به کالاها و محصولات متنوع و عرضه شده در وبلاگ فوتوسل آگاه شوند.

پلتفرم مگنت مانند دیگر پلتفرم های نقد و آنالیز کالا در دنیا با رویکرد تجارت اجتماعی (Social Commerce) فعالیت می نماید. مگنت از یک سو به عنوان ابزاری برای خرید آگاهانه تر برای کاربران است و از سوی دیگر ابزاری برای بازاریابی محتوایی فروشندگان وبلاگ فوتوسلست.

محمد زرین صدف، مدیر بازاریابی محتوایی وبلاگ فوتوسل و پلتفرم مگنت درباره آغاز به کار این محصول گفت:

مگنت تنها برای کاربران اپلیکیشن وبلاگ فوتوسل قابل استفاده است و کاربران دیگر در صورتی می توانند وارد مگنت شوند که در وبلاگ فوتوسل حساب کاربری داشته باشند.

کاربران پلتفرم مگنت می توانند در فرایند فراوری محتوا از قابلیت های زیر استفاده نمایند:

امکان دنبال کردن کاربران و فروشندگان، مشاهده پست های کاربران و فروشندگان دنبال شده، ساخت پروفایل کاربری با قابلیت شخصی سازی، بارگذاری مستقیم ویدیو و عکس، به اشتراک گذاشتن فهرست های عمومی، علاقه مندی ها و دیدگاه های تایید شده، ثبت دیدگاه و پاسخ به دیدگاه های دیگران زیر پست ها، تماشا تمام پست های یک هشتگ، انتشار دیدگاه های بخش نقد و نظرات وبلاگ فوتوسل در مگنت.

منظره مگنت تبدیل شدن به پلتفرمی محتوایی ست که کاربران در آن به واسطه تجربه شان در ارتباط با کالاها، برندها و کسب وکارهای فعال در وبلاگ فوتوسل ارتباطی پیوسته با یکدیگر داشته باشند. مگنت به وسیله اپلیکیشن وبلاگ فوتوسل در دسترس است و به زودی برای تمامی کاربران فعال می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "مگنت، نسل نو پلتفرم محتوایی آنالیز و انتخاب کالای خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگنت، نسل نو پلتفرم محتوایی آنالیز و انتخاب کالای خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید