منطقه ها مقرون به صرفه شرق تهران برای خرید خانه کدامند؟ ، 10 میلیون اختلاف قیمت در تهرانپارس

به گزارش وبلاگ فوتوسل، بر اساس داده های دریافتی از نیازمندی های سایت دیوار در 10 روز گذشته، لیستی از میانه قیمت خرید آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در بعضی از منطقه ها شرق شهر تهران به دست آمده است.

منطقه ها مقرون به صرفه شرق تهران برای خرید خانه کدامند؟ ، 10 میلیون اختلاف قیمت در تهرانپارس

میانه قیمت ثبت شده در آگهی های خرید آپارتمان در افسریه که یکی از منطقه ها مقرون به صرفه شرق تهران است، 22 میلیون تومان ثبت شده است. قیمت هر متر خانه در سبلان 22.4 میلیون تومان اعلام شده است.

هر متر آپارتمان مسکونی در منطقه تهرانپارس شرقی و پیروزی 26.6 میلیون تومان، در منطقه آهنگ 23.9 تومان ثبت شده است. با توجه به قیمت های موجود، میانه قیمت ثبت شده خرید آپارتمان در بین منطقه ها شرق تهران تنها در منطقه ها نام برده شده در کانال 20 میلیون تومان ثبت شده و در دیگر منطقه ها شرقی تهران هر متر مسکن به طور میانه بالاتر از 30 میلیون تومان معامله می گردد.

میانه قیمت خرید آپارتمان در منطقه حکیمیه 32.5 میلیون تومان و نیرو هوایی 35.8 میلیون و در منطقه نارمک با قیمت 38.8 میلیون تومان اعلام شده است. در بین منطقه های که در کانال 30 میلبیون تومان معامله می شوند، منطقه تهرانپارس غربی با هر متر آپارتمان 39.5 میلیون تومان گران ترین نرخ میانه خرید آپارتمان مسکونی را دارد. میانه قیمت خرید مسکن در تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی بیش از 10 میلیون تومان اختلاف قیمت دارد.

در جدول زیر میانه قیمت خرید آپارتمان مسکونی در بعضی از منطقه ها شرق تهران بر اساس آگهی های ثبت شده در سایت دیوار را مشاهده می کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "منطقه ها مقرون به صرفه شرق تهران برای خرید خانه کدامند؟ ، 10 میلیون اختلاف قیمت در تهرانپارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ها مقرون به صرفه شرق تهران برای خرید خانه کدامند؟ ، 10 میلیون اختلاف قیمت در تهرانپارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید