مرگ 684 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش وبلاگ فوتوسل، وزارت بهداشت انگلیس از فوت 684 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در بیمارستان های این کشور طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

مرگ 684 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های انگلیس طی 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فوتوسل به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، وزارت بهداشت انگلیس روز آدینه اعلام نمود طی 24 ساعت گذشته 684 مورد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های این کشور اتفاق افتاده است.

با احتساب موارد مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور طبق آمارهای رسمی به بیش از 19500 نفر رسیده است.

البته آماری که وزارت بهداشت انگلیس به عنوان آمار رسمی مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور منتشر می نماید، در واقع آمار مبتلایان فوت شده در بیمارستان هاست و به همین دلیل آمار واقعی مرگ ومیر بر اثر کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از رقم اعلام شده از سوی وزارت بهداشت این کشور برآورد می گردد.

روز چهارشنبه نشریه انگلیسی فایننشال تایمز با استناد به آمارهای دفتر ملی آمار انگلیس (ONS) فاش کرد که با احتساب بیمارانی که خارج از بیمارستان های این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، شمار قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 41 هزار نفر می رسد.

انگلیس در زمان حاضر از لحاظ تعداد موارد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا (طبق آمارهای رسمی) پس از کشورهای آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه در رتبه پنجم دنیا قرار گرفته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرگ 684 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های انگلیس طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 684 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های انگلیس طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید