مارکینوش: مهم صعود است نه صدرنشینی

به گزارش وبلاگ فوتوسل، کاپیتان پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا گفت که مهم صعود به دور بعد است نه صدرنشینی.

مارکینوش: مهم صعود است نه صدرنشینی

به گزارش وبلاگ فوتوسل و به نقل از اسکای اسپورت، پاری سن ژرمن در ملاقات برگشت برابر منچستر سیتی با نتیجه دو بر یک باخت تا این فیروزه ای پوشان باشند که به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شوند.

مارکینوش، کاپیتان پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: سیتی تیم بسیار خوبی است و می داند که چگونه توپ و میدان را در اختیار بگیرد. می خواستیم در کارهای دفاعی بی نقص باشیم و به خوبی توپ را به گردش درآوریم اما بازی کردن برابر سیتی آسان نیست.

او ادامه داد: از فرصت های به دست آمده به خوبی استفاده نکردیم. دو گل دریافت کردیم و این کار ما را سخت کرد. صدرنشینی مهم است اما مهم تر از آن صعود به دور بعد است. برخی اوقات به عنوان صدرنشین صعود نموده ایم اما در مرحله بعد با تیم بسیار خوبی روبرو شده ایم و گاهی هم شرایط فرق نموده است.

او در سرانجام گفت: احتیاج به پیشرفت بیشتری داریم به ویژه در کارهای دفاعی به طوری که اجازه ندهیم دروازه ما راحت باز گردد. ما خط حمله بسیار خوبی داریم و باید در دفاع هم بهتر شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مارکینوش: مهم صعود است نه صدرنشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکینوش: مهم صعود است نه صدرنشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید