قمری: خداحافظی ام از دوچرخه سواری قطعی نیست

به گزارش وبلاگ فوتوسل، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حضور دوباره ام در فدراسیون در زمان ثبت نام برای انتخابات معین خواهد شد.

قمری: خداحافظی ام از دوچرخه سواری قطعی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فوتوسل، خسرو قمری در سرانجام مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مجمع سال 98 با یاد و خاطره محمد پراش شروع شد و باید این اتفاق را به خانواده دوچرخه سواری تسلیت بگویم. امروز گزارش بازرس و حسابرس ارائه شد که خوب بود. ما مدال های زیادی در سال گذشته کسب کردیم و بانوی ایرانی پس از هفتاد سال مدال در آسیا گرفت. همچنین در رده جوانان مدال داشتیم و در مجموع نتایج قابل قبولی گرفتیم.

وی ادامه داد: باید به بخش پیست توجه کنیم، چرا که رقبا به خاطر زیرساخت های بیشتری که دارند، از ما جلو افتاده اند. بر همین اساس فردا نامه ای به وزارت ورزش می زنیم تا پیست سرپوشیده و چوبی زودتر آماده گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ فوتوسل بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه عملکرد فدراسیون در سال گذشته خوب بود و این موضوع حاصل یک کار گروهی بوده است، گفت: ما هر سال تقریباً چهل مدال گرفتیم و امیدوارم شرایط عادی گردد تا بتوانیم اردوها و اعزام ها را نیز داشته باشیم.

قمری درباره خداحافظی اش در مجمع گفت: کارمند وزارت ورزش هستم و باید در مأموریت هایی که اعلام می گردد و براساس آن اطاعت و دستورات مافوق را قبول کنم. اتفاقات ارزشمندی در دوچرخه سواری رخ داد و وظیفه داشتم که امروز از اعضای مجمع تشکر کنم. به هر حال براساس دستورات مافوقم و اینکه بمانم یا بروم و همچنین مشورت هایی که خواهم کرد، در زمان مقتضی تصمیم گیری خواهد شد. بنابراین خداحافظی ام قطعی نیست و در آینده معین می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قمری: خداحافظی ام از دوچرخه سواری قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قمری: خداحافظی ام از دوچرخه سواری قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید