سعیدی: قطعا حدادی تمایل ندارد برای مداوای مصدومیتش ارز از کشور خارج گردد، او نگران بازگشت زودهنگام به تمرینات است

به گزارش وبلاگ فوتوسل، دبیرکل کمیته ملی المپیک در واکنش به مخالفت هیئت اجرایی به اعزام احسان حدادی برای مداوی خار پاشنه به خارج از کشور گفت: حدادی ورزشکار فهیم و باسابقه است و قطعا تمایل ندارد برای چنین چیزی ارز از کشور خارج کند.

سعیدی: قطعا حدادی تمایل ندارد برای مداوای مصدومیتش ارز از کشور خارج گردد، او نگران بازگشت زودهنگام به تمرینات است

به گزارش وبلاگ فوتوسل، کیکاوس سعیدی در مورد مخالفت هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با اعزام احسان حدادی به خارج از کشور برای مداوی خار پاشنه به برنامه تلویزیونی ورزش و مردم گفت: هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و به خصوص شخص صالحی امیری خود را متعهد به حمایت از وزشکاران، فدراسیون ها و المپین ها می داند. اعتقاد داریم حمایت ها بایستی پیوسته باشد نه مقطعی، کما اینکه هزینه درمانی قهرمانانی مانند سهراب مرادی و حمیده عباسعلی که در مسابقات کسب سهمیه المپیک دچار مصدومیت شدند را در خارج از کشور به طور کامل پرداخت کردیم تا برای حضور در المپیک توکیو به آمادگی کامل برسند.

وی توضیح داد: به طور کل در مورد هزینه های اردویی، بازی های تدارکاتی و تجهیزات ورزشی از فدراسیون های ورزشی حمایت می کنیم. حدادی یکی از سرمایه های ملی ورزش است و بارها در میادین بین المللی افتخارآفرینی داشته و در المپیک لندن مدال نقره را برای ورزش ایران کسب کرد. در این مورد به خصوص و عارضه پیش آمده برای حدادی نیز به درخواست فدراسیون دوومیدانی، موضوع در هیئت اجرایی مورد آنالیز نهاده شد، اما هیئت اجرایی به جمع بندی برای اعزام او نرسید. به نظر می رسد کمیته پزشکی فدراسیونی دوومیدانی و پزشکی ورزشی آنالیز و اقدام لازم را داشته باشند، البته خود حدادی ورزشکار فهیم و باسابقه است و قطعا تمایل ندارد ارز از کشور خارج کند. احسان این نگرانی را دارد که هر چه زودتر به شرایط تمرینی برگردد و ما باید در کشور یاری کنیم تا هر چه زودتر کار درمانی او انجام گردد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد افزایش امار مبتلایان به کرونا پرسنل کمیته ملی المپیک و ارتباط آن به برگزاری جلسات و برنامه های حضور گفت: در راستای سیاست های ستاد ملی پیشگیری از کرونا و برای رعایت پروتکل درمانی و بهداشتی یک مرحله تست کلی از همکاران داشتیم. به لحاظ اینکه آموزشگاه و کمیته المپیک محل تردد پیشکسوتان، قهرمان و المپین ها است باید محیطی باشد استاندارد ورزشی را داشته باشد اما چند نفر معدود که مشکوک بودند به مراکز درمانی معرفی و به قرنطینه رفتند. بیش از 95 درصد تست های پرسنل کمیته ملی المپیک منفی بود و مسئله ای وجود نداشت. در مقطعی به خاطر بهتر شدن شرایط جلسات و کمیسیون ها را به صورت حضور برگزاری کردیم اما به محض پیک دوم بیماری و به دستور صالحی امیری دستور جلسات به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

سعیدی در مورد شرایط خود و مشکوک بودن به بیماری کرونا گفت: دو بار تست PCR دادم که نتیجه هر دو تست منفی بود اما علائم و شرایطی داشتم که به دستور پزشکان متخصص دو هفته ای قرنطینه شدم تا خدای نکرده کرونا باشد. خدا رو شکر پیمان فخری نیز از بیمارستان ترخیص شد و در قرنطینه حضور دارد و به امید خدا به زودی بهبودی حاصل و به محل کار بازخواهد گشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سعیدی: قطعا حدادی تمایل ندارد برای مداوای مصدومیتش ارز از کشور خارج گردد، او نگران بازگشت زودهنگام به تمرینات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: قطعا حدادی تمایل ندارد برای مداوای مصدومیتش ارز از کشور خارج گردد، او نگران بازگشت زودهنگام به تمرینات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید