روند ناکامی های ذوب آهن گذراست

به گزارش وبلاگ فوتوسل، علیرضا منصوریان شامگاه آدینه در نشست خبری پس از شکست در دربی اصفهان، درباره این دیدار گفت: امروز روز زیبایی برای ما بود و آنچه را که از لحاظ تاکتیکی در زمینه فشار وارد کردن به حریف انتظار داشتیم، به دست آوردیم و کیفیت خود را نشان دادیم.

روند ناکامی های ذوب آهن گذراست

وی درباره داوری بیان داشت: امروز تیم آقای حسن یوسفی از کیش، یاری داور بازی، گل ما را به اشتباه آفساید گفت و روند بازی از دست ما خارج شد، اما آقای بنیادی فر داوری بسیار خوبی را ارائه داد و به هیچ وجه تحت فشار جو استادیوم قرار نگرفت. تنها اعتراض ما همان گلی بود که آفساید اعلام شد و نیز روی صحنه گل ولیسیانی استنباط من این بود که ولیسیانی با دست توپ را گل کرد.

سرمربی سبزپوشان به تیم سپاهان تبریک گفت و اضافه نمود: در کل به خاطر این برد شیرین به سپاهان و نیز به خاطر این دربی با کیفیت به فوتبال اصفهان تبریک می گویم. نمی توان گفت ما بدشانس بودیم بلکه ما بی دقت بودیم و از موقعیت های مان درست استفاده نکردیم.

وی ذوب آهن را یک خانواده توصیف کرد و اضافه نمود: ما یک خانواده هستیم که همه کوشش خود را برای رسیدن به گل و پیروزی انجام دادیم. نمی توان بار شکست را تنها بر گردن یک نفر گذاشت و همه ما به خاطر این شکست مسئول هستیم.

منصوریان با اشاره به بررسی خود از سپاهان و غافلگیری سپاهان از نحوه بازی ذوب آهن اظهار داشت: من این هفته فرصت داشتم بازی های سپاهان را تماشا کنم. 15 دقیقه شروع بازی و 10 دقیقه خاتمه بازی برای سپاهان دقایق طلایی هستند و در این دقایق بسیار خطرناک هستند به همین دلیل به بچه ها گفتم همان کاری که با تراکتور و استقلال کردیم با سپاهان می کنیم و بسیار پرقدرت ظاهر شدیم و خوشبختانه وضعیت فیزیکی بازیکنان هم این اجازه را به تیم ما می داد.

وی با تمجید از نیازمند ادامه داد: تیم ما جوان تر بود و بایستی حتما در 10 دقیقه ابتدای بازی به گل می رسید. ما برای کرنرها برنامه داشتیم ولی خط دفاعی و به ویژه پیغام نیازمند دروازه بان سپاهان خوب عمل کردند. باید به نیازمند احترام بگذاریم. او دروازه بان جوان، آینده دار و بدون حاشیه ای است و امروز روز خوبی برای او بود.

سرمربی ذوب آهن درباره وضعیت بوحمدان توضیح داد: بوحمدان یکی از منضبط ترین و با برنامه ترین بازیکنانی است که در طول مربی گری خود دیده ام و کسی است که برای همه کارهایش برنامه دارد ولی نمی دانم روی آن صحنه که خواست توپ را با روی پایش شوت کند، چه اتفاقی برای او افتاد که از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شد و با مصدومیت او یکی از تعویض هایی که ما برای آن برنامه ریزی نموده بودیم از دست رفت. درباره وضعیت او اطلاعی ندارم و بایستی ببینیم نظر پزشکان چیست. خود او می گوید کشاله رانش موقع ضربه زدن صدا داده است ولی در کل امیدوارم که اتفاق خاصی برای او نیافتاده باشد.

وی در پاسخ به پرسشی پیرامون عملکرد حمید ملکی در بازی پاسخ داد: حمید ملکی امروز بیش از 12 ارسال روی دروازه داشت ومدافعان معموملا بیش از 8 ارسال ندارند و این نشان می دهد که ملکی عملکرد خوبی داشت و در فاز حمله قرار داشته است و دلیل تعویض او نیز این بود که یک نیروی تازه نفس تر به بازی بیاید.

منصوریان درباره عدم پیروزی تیم اش اضافه نمود: من از بازی دفاعی خوشم نمی آید همچنین از اینکه در حمله باشیم و نتوانیم گل بزنیم ولی مطمئن باشید این یک روند گذراست و یک پروسه ای است که طی می گردد. ما برای بازی خودمان برنامه می ریزیم و کوشش می کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش بر روی ضربات کرنر تمرین نموده بود، اضافه نمود: متوسط قد ما در بازی بسیار خوب بود و این نقطه قوت تیم ما است. ما امروز 8 ارسال کرنر داشتیم و بیش از 20 بار روی ما خطا شد ولی از سویی من معتقدم هر نقطه قوتی می تواند تبدیل به نقطه ضعف باشد و طبیعتا تیم آقای قلعه نویی هم با برنامه وارد بازی شده است البته ما عملکرد خوبی داشتیم و در همان 15 دقیقه اول می توانستیم 2 گل بزنیم که روی بعضی موقعیت ها نیازمند سپاهان را نجات داد.

سرمربی تیم سپاهان درباره تعطیلی لیگ برتر به دلیل بازی های ملی اضافه نمود: نمی توانم بگویم این تعطیلی ها روی روند تیم ما تاثیر منفی ندارد. ما در 12 روز 3 بازی انجام می دهیم و باز 15 روز تعطیل می شویم ولی باتوجه به اینکه لیگ به دلیل بازی های ملی و پرچم مقدس کشورمان تعطیل می گردد سعی می کنیم انعطاف بیشتری به خرج بدیم و بر وری مسائل تیم مان تمرکز کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روند ناکامی های ذوب آهن گذراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند ناکامی های ذوب آهن گذراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید