حریفان قایقرانان ایران در مسابقات ماراتن تعیین شدند

به گزارش وبلاگ فوتوسل، ملی پوشان قایقرانی ماراتن ایران حریفان خود در مسابقات قهرمانی دنیا و قهرمانی آسیا را شناختند و از فردا رقابت شان در این رویداد را شروع می نمایند.

حریفان قایقرانان ایران در مسابقات ماراتن تعیین شدند

به گزارش وبلاگ فوتوسل و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات ماراتن قهرمانی دنیا و قهرمانی آسیا همزمان 25 تا 28 مهر ماه در شهر شائوشینگ کشور چین برگزار می گردد که رقابت نماینده های کشورمان در این رویداد از فردا (پنجشنبه) شروع می گردد.

در مسابقات فردا نماینده های کشورمان در بخش کایاک بزرگسالان، زیر 23 سال و جوانان به آب می زنند و با رقبای خود مسابقه خواهند داد.

در کایاک بزرگسالان رضا رئیسی و صادق زمانی ابتدا در مرحله مقدماتی مسابقه مسافت کوتاه خواهند داشت.

رئیسی در گروه اول با حریفانی از کشورهای تاجیکستان، آرژانتین، آلمان، چین تایپه، جمهوری چک، انگلستان، چین، ایتالیا، آفریقای جنوبی، دانمارک و ژاپن مسابقه می دهد. زمانی هم در گروه دوم با حریفانی از نروژ، پرتغال، مجارستان، اسپانیا، هنگ کنگ، آفریقای جنوبی، استرالیا، چین، سنگاپور، آلمان، هند، دو قایقران از سوئد و دو قایقران از فرانسه رقابت خواهد نمود.

ایلیا نادرنژاد نیز نماینده کشورمان در بخش جوانان است که باید در مسابقه ماراتن پارو بزند و در این مسابقه با حریفانی از پرتغال، هند، نروژ، سوئد، تایلند، ایتالیا، آلمان، استرالیا، اروگوئه، سنگاپور، فنلاند، دو قایقران از دانمارک، دو قایقران از چین تایپه، دو قایقران از چین، دو قایقران از هنگ کنگ، دو قایقران از آرژانتین، دو قایقران از اسپانیا، دو قایقران از آفریقای جنوبی، دو قایقران از مجارستان، دو قایقران از جمهوری چک، دو قایقران از انگلستان، دو قایقران از کانادا و دو قایقران از ژاپن رقابت خواهد نمود.

در ادامه این مسابقات و در روز آدینه محمدرضا صیادمومن در بخش زیر 23 سال مسابقه خواهد داد. او در رقابت ماراتن خود با حریفانی از پرتغال، چین تایپه، سنگاپور، هند، ایرلند، سوئد، آلمان، دو قایقران از آفریقای جنوبی، دو قایقران از مجارستان، دو قایقران از اسپانیا، دو قایقران از آرژانتین، دو قایقران از هنگ کنگ، دو قایقران از مراکش، دو قایقران از استرالیا، دو قایقران از دانمارک، دو قایقران از انگلستان و دو قایقران از چین مسابقه می دهد.

قایقران های ایران در بخش کایاک دو نفره نیز مسابقه خواهند داد. کشورمان در این مسابقه که روز یکشنبه برگزار می گردد دو قایق خواهد داشت. محمدرضا صیاد مومن و ایلیانادرنژاد در یک قایق و رضا رئیسی و صادق زمانی در قایق دوم ایران مسابقه خواهند داد و با حریفانی از کشورهای سوئد، آلمان، ایرلند، انگلستان، هند، دو قایق از آفریقای جنوبی، دو قایق از دانمارک، دو قایق از استرالیا، دو قایق از اسپانیا، دو قایق از چین، دو قایق از فرانسه، دو قایق از مجارستان و دو قایق از آرژانتین رقابت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حریفان قایقرانان ایران در مسابقات ماراتن تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان قایقرانان ایران در مسابقات ماراتن تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید