جهانگیری: دولت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران صنعت برق حمایت می نماید

به گزارش وبلاگ فوتوسل، تهران (پانا) - معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر تعامل و حمایت قاطع و جدی دولت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران صنعت برق کشور، گفت صنعت برق از مهمترین و ارزشمندترین بخش های صنعتی است که نقش بسزایی در توسعه کشور دارد.

جهانگیری: دولت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران صنعت برق حمایت می نماید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در نشست با مدیران نیروگاه های بخش خصوصی با قدردانی از زحمات و خدمات فعالان صنعت برق کشور، نیروی انسانی متعهد و مجرب این حوزه را از سرمایه های کشور توصیف کرد و اضافه نمود: فراوری 60 درصد برق مورد احتیاج کشور به وسیله بخش خصوصی بیانگر توان و ارزش این بخش است که باید از آن حمایت گردد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به گزارش های ارائه شده از سوی مدیران نیروگاه های بخش خصوصی درباره توان واحدهای تحت مدیریت و نحوه مدیریت بهتر انرژی برای عبور از اوج مصرف برق در کشور، ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری دولت، بخش خصوصی و مردم، کشور با کمترین هزینه از این مقطع عبور کند.

جهانگیری اضافه نمود: امیدواریم با حل مسائل ارزی و تامین منابع اقتصادی در تابستان سال جاری، دغدغه های بخش خصوصی صنعت برق برطرف گردد و با یاری این بخش بتوانیم ظرفیت فراوری برق کشور را افزایش دهیم.

در این جلسه مدیران بخش خصوصی راهکارهای پیشنهادی خود را در مورد نحوه افزایش توان فراوری انرژی برای عبور از مقطع فعلی و هم آینده بهتر برای صنعت برق از جمله به نحوه تأمین منابع اقتصادی برای ساخت و تکمیل نیروگاه های نیمه تمام در دست ساخت، پرداخت مطالبات شرکت ها از وزارت نیرو، مدیریت روانی بازار، استفاده از امکانات ژنراتورهای دیزلی دولتی و خصوصی و برطرف موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش انرژی های تجدیدپذیر و ... ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جهانگیری: دولت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران صنعت برق حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: دولت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران صنعت برق حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید