جلوگیری از عرضه 10 میلیارد کالای تقلبی در آمازون

به گزارش وبلاگ فوتوسل به نقل از پرس اسوسیشن، طبق گزارشی جدید آمازون در سال 2020 میلادی از ارائه بیش از 10 میلیارد کالای جعلی در فروشگاه آنلاین خود جلوگیری و بیش از 2 میلیارد کالای تقلبی را ضبط نموده است.

جلوگیری از عرضه 10 میلیارد کالای تقلبی در آمازون

طبق آخرین گزارش حفاظت از برند این خرده فروشی آنلاین، فرایندهای تأیید کالا نیز از ایجاد بیش از 6 میلیون حساب فروش جلوگیری نموده اند زیرا آنها مشکوک بوده اند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا و اجرای قرنطینه در سراسر دنیا، میلیون ها شهروند به خرید آنلاین رو آوردند. بسیاری از این عده برای نخستین بار خرید اینترنتی را تجربه می کردند و همین امر نگرانی هایی درباره افزایش فعالیت کلاهبرداران را بیشتر کرد.

در واکنش به این امر آمازون خاطرنشان کرد در 2020 میلادی بیش از 700 میلیون دلار برای حفاظت از فروشگاه آنلاین خود در مقابل کلاهبرداری و سواستفاده سرمایه گذاری نموده و همچنین برای این منظور بیش از 10 هزار نفر در سراسر دنیا را استخدام نموده است.

از سوی دیگر گزارش جدید نشان داد در 2020 میلادی فقط 6 درصد از کوشش ها برای ثبت حساب کاربری فروش در آمازون، فرایندهای تاییدیه این شرکت را با موفقیت پشت سر گذاشته و محصول برای فروش عرضه نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جلوگیری از عرضه 10 میلیارد کالای تقلبی در آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از عرضه 10 میلیارد کالای تقلبی در آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید