بهترین بوتیک هتل های لندن

به گزارش وبلاگ فوتوسل، لندن به دلیل تعداد زیاد اقامتگاه ها و هتل های زیبا معروفیت دارد. اما شمال لندن آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است. شمال لندن منطقه ای بسیار زیبا با هتل های منحصر بفرد است. امروز در مجله خبرنگاران با بهترین بوتیک هتل های لندن که می توانید برای اقامت تان در لندن آنها را در نظر بگیرید آشنا خواهید شد. در بخش اول این سری مطالب به معرفی بهترین بوتیک هتل های شمال لندن می پردازیم. (خرید اینترنتی بلیط هواپیما )

بهترین بوتیک هتل های لندن

بوتیک هتل های لندن ؛ هتل نیو مارکت هاوس

اگر از سنت پانکراس 10 دقیقه با اتوبوس و کمی بعد از آن پیاده بروید، به هتل نیو مارکت هاوس خواهید رسید که یکی از بهترین مکان ها برای اقامت و گردش در شهر و حتی کشور از طریق سیستم قطار تندرو یورواستار است. این بوتیک هتل بخشی از گاستروپاب و مغازه نوشیدنی با همین نام در طبقه پایینی است که باعث می شود به جای تهیه غذا و نوشیدنی از بیرون هتل، از داخل هتل آنچه می خواهید خریداری کنید. در این هتل تنها صبحانه سرو می شود.

مهمان خانه پریمیر این محله هاکنی

این بوتیک هتل تنها دو دقیقه با ایستگاه تقاطع دالستون فاصله دارد و در یکی از جالب ترین محله های لندن قرار گرفته است. این هتل با کافه های زیادی احاطه شده است. خرید بلیط هواپیما تهران لندن

پریمیر این در محله ایزلینگتون

در مرکز آنجل شلوغ و پر رفت و آمد و تنها پس از 5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه آنجل، مهمان خانه ایزلینگتون در یکی از ایده آل ترین مکان های لندن قرار گرفته است. این محله از این لحاظ ایده آل است که رستوران ها، کافه ها و سرگرمی های زیادی درست در بیرون این بوتیک هتل قرار دارند بنابراین به راحتی می توان برای صرف غذا به بیرون رفت بدون اینکه از هتل فاصله زیادی گرفت.

هتل کمدن بی.ان.بی

بوتیک هتل کمدن بی.ان.بی تنها 10 دقیقه از خیابان کمدن فاصله دارد. با اقامت در این هتل فرصت خواهید داشت تا سری به منطقه ها زیبای این محله، از جمله بازار کمدن لاک،- کافه ها و بوفه های اطراف آن بزنید. شب های این منطقه بسیار زیبا است و هتل تنها سه دقیقه تا کنتیش تاون فاصله دارد.

کستل بار (صبحانه و خواب)

اگر از ایستگاه متروی خیابان کلدونین 10 دقیقه پیاده روی کنید یا 3 دقیقه با اتوبوس بروید به مهمان خانه کستل بار می رسید. این بوتیک هتل زیبا مناسب افرادی است که از شلوغی و هرج و مرج شهر به مکانی پر آرامش پناه می برند و ترجیح می دهند تعطیلات خود را در محیطی آرام به سر ببرند. از این هتل تا سنت پانکراس تنها 10 دقیقه با اتوبوس زمان می برد و همچنین مکان مناسبی برای گردش در شهر یا کشور و همچنین فرانسه، بلژیک و آمستردام با یورواستار است.

در قسمت بعدی بهترین بوتیک هتل های غرب لندن را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "بهترین بوتیک هتل های لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بوتیک هتل های لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید