آمازون می خواهد اینترنت شما را با دیگران به اشتراک بگذارد؛ چگونه از این کار جلوگیری کنیم؟

به گزارش وبلاگ فوتوسل، اگر یک دستگاه آمازون در خانه دارید؛ از الکسا گرفته تا اکو، فقط هفت روز فرصت دارید تا از آزمایشی که می تواند حریم خصوصی شما را به خطر بیندازد؛ انصراف دهید.

آمازون می خواهد اینترنت شما را با دیگران به اشتراک بگذارد؛ چگونه از این کار جلوگیری کنیم؟

Amazon Sidewalk یک شبکه اشتراکی است که می خواهد به دستگاه های مشتریان کمک کند؛ چه در خانه و چه در اطراف خانه؛ مانند سیستم روشنایی بیرون از خانه که می توانند با دسترسی به وای فای بهتر کار کنند.

اگر اتصال شما قطع شود؛ دستگاه شما می تواند به سیگنال وای فای همسایه وصل شود تا سرویس قطع و مختل نشود. وقتی یک دستگاه جدید را روشن می کنید؛ از شما پرسیده می شود آیا می خواهید به شبکه Amazon Sidewalk بپیوندید یا خیر. اما همه دستگاه های آمازون متعلق به شما می توانند به طور اتوماتیک در 8 ژوئن به این شبکه وصل شوند؛ مگر اینکه از این ویژگی انصراف دهید.

شبکه Amazon Sidewalk چگونه کار می کند؟

دستگاه آمازون شما مانند آمازون اکو، الکسا، دوربین های امنیتی، Ring و ردیاب های Tile به طور اتوماتیک در روز 8 ژوئن به شبکه Amazon Sidewalk وصل می شوند. پس از آن، اگر دستگاهی با مشکل اتصال به اینترنت روبرو باشد؛ می تواند از اینترنت دستگاه شما برای مدت محدودی استفاده کند تا سرویسی قطع نشود یا کیفیت آن پایین نیاید.

در واقع، آمازون به دنبال ایده دسترسی همیشه و آنلاین دستگاه های اینترنت اشیا است. اگر خودشان به یک اتصال اینترنت دسترسی نداشته باشند؛ می توانند برای مدت محدودی به اینترنت دستگاه های اطراف خود وصل شوند.

آمازون توضیح می دهد: Amazon Sidewalk به عنوان یک منفعت عمومی، از اعتماد مشتریان ما برای خدمت و محافظت از داده های آن ها استفاده می کند.

به گفته این شرکت، تمام داده های ماهیانه ای که توسط دستگاه هال فعال شده روی Sidewalk استفاده می شود؛ نزدیک به 500 مگابایت است؛ برابر با 10 دقیقه استریم فیلم با کیفیت بالا!

چگونه مانع از فعال شدن Amazon Sidewalk شویم؟

اگر نمی خواهید دستگاه های آمازون شما بخشی از اتصال اینترنت شما را با دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارند؛ باید تنظیمات زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن Alexa را باز کنید.

وارد گزینه More شوید.

گزینه Settings را انتخاب کنید.

سراغ گزینه Account Settings بروید.

حالا گزینه Amazon Sidewalk را لمس کنید.

قابلیت Amazon Sidewalk را غیرفعال کنید.

اگر اپلیکیشن Alexa را ندارید؛ باید این برنامه را نصب کنید تا بتوانید مانع از فعال شدن قابلیت Sidewalk شوید. این قابلیت را نمی تواند به طور مستقیم از حساب کاربری آمازون غیرفعال کرد.

منبع: یک پزشک

به "آمازون می خواهد اینترنت شما را با دیگران به اشتراک بگذارد؛ چگونه از این کار جلوگیری کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون می خواهد اینترنت شما را با دیگران به اشتراک بگذارد؛ چگونه از این کار جلوگیری کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید